کد خبر: ۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم اساس این انقلاب هستند گفت: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد و اسلامی نیست و استقلال آزادی و عدالت اهدافی است که ما به دنبال آن هستیم.

قالیباف: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد و اسلامی نیست

به گزارش آرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس صبح امروز چهارشنبه 12 بهمن در مراسم بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب اظهار کرد: به روح پر فتوح همه شهدا، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای امنیت و همه شهدایی که جان خودشان را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند تا ما در سایه آن امنیت داشته باشیم، درود می فرستم.

وی افزود: به روح پر فتوح امام مان، امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی بر نداشت درود می فرستیم. امامی که در مظلومیت دین و معنویت چه در جهان اسلام و چه سیطره این کره خاکی. این مرد الهی از درون حوزه های علمیه با تکیه بر خداوند بزرگ و تکیه بر مردم عزیز ایران اسلامی و با باور و اراده مستحکمی که داشتند، قیام کردند و پا میدان گذاشتند و اسلام را از کنج حجره ها بیرون آورد و این کشور را از چنگ استبداد آزاد کند.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: عزت امروز مسلمین و احیای مجدد اسلام مدیون امام و شهدا است و در حقیقت امروز در جوار امام و شهدای انقلاب اسلامی اینجا جمع شده ایم و در دوازدهم بهمن برای اینکه با راه امام و شهدا و رهبر انقلاب در جهت خدمتگذاری به مردم بیعت کنیم.

این خبر در حال تکمیل است.....

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار