۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
۲۵۰۰ کلاس‌های درس آماده اسکان مسافران در بوشهر
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگی این استان ۲۵۰۰ کلاس درس در قالب ۳۶۰ مدرسه آماده‌سازی و مجهز شده است.
اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی روستایی در مناطق دارای تنش استان بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرا پروژه‌های جهاد آبرسانی روستایی در مناطق دارای تنش استان خبر داد و گفت: در این راستا ۸۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و نوسازی شده و توسعه یافته است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جاری ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور در قالب ۱۲۱ گروه با اعزام به اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت با دستاوردهای نظام اسلامی ایران در دریا از جمله توانمندی‌های تولیدی و تجهیزات نظامی این مجموعه آشنا شدند.
نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد بوشهر
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از نگهداری ۲۲۱۱ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد استان بوشهر خبر داد و گفت: این معتادان پس از انجام دوره ۳ هفته‌ای درمان به جامعه برمی‌گردند.
ثبت اشتغال ۵ هزار و ۳۷۱ مددجو کمیته امداد استان بوشهر
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در سال جاری تاکنون با افزایش ۱۶۴ درصدی طرح‌های اشتغال‌زایی ۵ هزار و ۳۷۱ فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد استان در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.
ساخت ۵۰ پالایشگاه گاز و مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی استان بوشهر
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه ۵۰ درصد مجتمع‌های پتروشیمی کشور در منطقه پارس جنوبی استان بوشهر فعالیت می‌کند،گفت: در حال حاضر از منطقه عسلویه تا کنگان بیش از ۵۰ پالایشگاه گاز و مجتمع پتروشیمی احداث یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
ساخت فانوس دریایی در ساحل بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان
شهردار بوشهر از فعال شدن پروژه فانوس دریایی در ساحل بوشهر خبر داد و گفت: این طرح با ارتفاع ۷۰ متر و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.
سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد تومانی برای نوسازی شبکه‌های آب‌رسانی بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از توسعه طرح‌های آب‌رسانی در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: برای کاهش هدررفت آب از شبکه آب‌رسانی ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی شبکه‌ها تخصیص یافته است.
حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه از برنامه‌های راهبرد سازمان دامپزشکی
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید فناورانه، گفت: راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.
پربازدیدها
آخرین اخبار