فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، ۱۱ قرارگاه‌ جهادی نوروزی در استان شروع به کار کرد و ۳۲۲ گروه با ۲ هزار و ۸۶۰ نفر جهادگر فعالیت خواهند کرد.
آغاز طرح خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی
طی مراسمی‌ با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و در آستانه نوروز ۱۴۰۳، طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان آغاز شد.‌
سالنامه آماری ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی منتشر شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از انتشار سالنامه آماری ۱۴۰۱ استان که توسط این سازمان تهیه، تدوین و منتشر شده، خبر داد.
۷۸۸ میلیون مترمکعب آب از چاه‌ها، قنوات و چشمه‌های خراسان جنوبی استحصال شد
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: میزان آب استحصال شده از چاه‌ها در سال جاری ۵۶۰ میلیون متر مکعب، قنوات ۱۹۷ میلیون مترمکعب و چشمه‌ها ۳۱ میلیون متر معکب است که در مجموع حدود ۷۸۸ میلیون مترمکعب آب استحصال شده است.
شهردار بیرجند عزل شد/ مخالفت آقای بهترین برای برکناری!
نشست مطبوعاتی رئیس شورای شهر بیرجند با موضوع معرفی سرپرست برای شهرداری بیرجند در حال برگزاری شد که مهدی بهترین شهردار بیرجند این برکناری را نپذیرفت و گفت:کار شورای شهر قانونی نیست و بنده زیردست مقامات بالادستی هستم.
۱۲ روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: از ۲۲ بهمن ماه تاکنون، با راه‌اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، ۱۲ روستای استان با جمعیتی بیش از یک هزار و ۲۷۰ خانوار، از اینترنت پرسرعت همراه بهر‌ه‌مند شدند.
راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند
جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: از نیمه شب گذشته بارش برف و باران در مناطق جنوبی استان آغاز شد و در برخی محور‌ها محدودیت‌های تردد داشتیم، اما اکنون تردد در جریان است.
سرما و یخبندان در خراسان جنوبی ادامه دارد
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم سرما و یخبندان در ۲۴ ساعت آینده در استان خبر داد.
۱۰۰۰ بسته غذایی از خراسان‌جنوبی برای سیل‌زدگان سیستان‌ و بلوچستان ارسال شد
مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی از ارسال یک هزار بسته غذایی از این استان برای سیل‌زدگان سیستان‌و بلوچستان خبر داد.
انتخابات ۱۱ اسفند میدان جنگ با دشمن است
استاندار خراسان جنوبی گفت: این انتخابات یک انتخابات معمولی نیست، بلکه میدان جنگ با دشمن است و باید کاری کنیم که همه ما در این آزمون نمره قبولی را کسب کنیم.
پربازدیدها
آخرین اخبار