اجرای مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر سمنان
رئیس پلیس مبارزه استان سمنان از اجرای مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر به منظور جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد افیونی همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.
حفظ منابع طبیعی موجود با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی موجود با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: طرح‌های درختکاری سال‌های گذشته مورد ارزیابی قرار گیرند.
کاشت نهال به یاد ۵ شهید حج سال ۱۳۹۴ استان سمنان
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به کاشت نهال به یاد ۵ شهید حج سال ۱۳۹۴ استان سمنان گفت: ۹۲۵ اصله نهال بین زائران حج تمتع سال ۱۴۰۳ توزیع شد.
غرس نهال در هنرستان شهید بهرامی سمنان
غرس نهال‌ در راستای طرح شهید عنایت‌اله مرادی در قالب کاشت یک‌میلیارد درخت، هم‌زمان با روز درختکاری و درختداری در هنرستان شهید بهرامی سمنان انجام شد.
۸ گردشگر گمشده در کویر دامغان پیدا شدند
سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن هشت گردشگر گمشده در کویر دامغان خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان "مشارکت گسترده مردم این استان در انتخابات" پیش رو را راهکار مهم رفع سه چالش اساسی استان سمنان عنوان کرد.
پلیس در خط مقدم بیعت، پایداری و همراهی با ولایت و ولایت‌مداری
نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد؛
حجت‌الاسلام‌ «مطیعی» گفت: پلیس همواره در بیعت، پایداری و همراهی با ولایت و ولایت‌مداری در خط مقدم حضور دارد و همواره با تمام توانش به مردم خدمت می‌کند.
آموزش 400 نفر همیاران طبیعت دانش آموز و معلم در شهرستان گرمسار
محمد معین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از برگزاری دوره آموزشی همیار طبیعت دانش آموز در دیماه خبر داد.
تکذیب انفجار در شهرک صنعتی گرمسار/ علت صدا هنوز مشخص نیست
شنیده شدن صدای مهیب در حوالی گرمسار سبب رعب و وحشت مردم این شهر شد. اما عجیب‌تر از شنیده شدن این صدا مشخص نبودن علت آن تا این لحظه است.
حیله‌گری در تجارت با کارت‌های بازرگانی/ بازداشت ۲۵ نفر به اتهام ﺍﺧﺘﻼﺱ، ﺍﺭﺗﺸﺎء و کلاﻫﺒﺮﺩﺍﺭی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهمان پرونده موسوم به کارت‌های بازرگانی در شهرستان گرمسار و ارجاع به شعبه ۱۰۲ کیفری دو جهت ادامه روند رسیدگی و محاکمه مجرمین خبر داد.
پربازدیدها
آخرین اخبار