محدوده منطقه آزاد اردبیل تا پایان سال ابلاغ می‌شود
استاندار اردبیل، گفت: شورای عالی مناطق آزاد تا پایان امسال مرکزیت و محدوده منطقه آزاد اردبیل را ابلاغ تا بر همین اساس کار اجرایی را از سال آینده شروع کنیم.
۲۲ هزار رأی اولی در اردبیل در انتخابات حضور پیدا می‌کنند
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۲۲ هزار رأی اولی ۱۱ اسفند برای اولین بار در صحنه انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
طرح «سمیر» در ترویج فرهنگ قرآنی نقش تأثیرگذاری دارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طرح «سمیر» در گستردگی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موثر است.
رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ سرآغاز تحولات در گردشگری اردبیل است
استاندار اردبیل رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ را سرآغاز تحولات مهم در گردشگری استان دانست و از تلاش و برنامه‌ریری برای مشاهده آثار این رویداد طی سال‌های آینده خبر داد.
توسعه روابط گردشگری براساس ظرفیت‌ها در اولویت اکو
دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو گفت: توسعه روابط گردشگری براساس ظرفیت‌های موجود در اولویت اکو است و نشست اردبیل برای این موضوع تلاش می‌کند.
لغو روادید بین کشورهای عضو اکو در دستور کار است
معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در نشست امروز کارشناسان ارشد کشورهای عضو اکو، لغو روادید بین کشورهای عضو اکو از جانب ایران مطرح شد و با استقبال طرفین خارجی روبرو شد.
مطالبه مردم در حوزه بالیخلی‌چای اردبیل توسط دستگاه‌ قضایی پیگیری می‌شود
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در رابطه با رودخانه بالیخلی‌چای اردبیل مردم نگرانی و مطالبات به حقی دارند که این مسئله مهم توسط دستگاه قضایی استان پیگیری می‌شود‌.
سومین سال متوالی کاهش بارندگی‌ها در استان اردبیل
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: برای سومین سال متوالی بارش سال آبی استان نسبت به میانگین بلندمدت کاهش یافت که میزان این کاهش در دوره گذشته 16 درصد برآورد شده است.
مدیریت اصولی دیمزارها با هدف افزایش میزان تولید محصولات
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هدف اصلی از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها مدیریت اصولی مزارع با علم روز برای افزایش میزان تولیدات است.
لزوم تثبیت حدود اراضی زراعی در استان اردبیل
دادستان اردبیل خواستار شد؛
اردبیل-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تثبیت حدود اراضی زراعی و تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی استان اردبیل لازم بوده و ضرورت دارد.
پربازدیدها
آخرین اخبار