دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
امیر سرتیپ آشتیانی با همتای خود در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
طرح‌های منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید/ایران تحریم ناپذیر است / نوآوری‌های ایران در نمایشگاه اکسپو برای جهانیان نمایش داده می‌شود
رئیسی در آئین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران:
رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، گفت: جمهوری اسلامی با نیروی انسانی کارآمد و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.
امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
«روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روند‌های کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند.»
مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه داشتند که در این گزارش موضوعات مطرح شده در برخی از نشست‌های این کمیسیون‌ها را می‌خوانیم.
دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
وزرای دفاع ایران و روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه دیدار و گفتگو کردند.
ضرب الأجل قاليباف به دولت رئيسي/فقط تا روز يكشنبه منتظر مي مانيم/جلسه سومي وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.
هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
رئیس‌جمهور:
رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.
ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
معاون رئیسی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.
پربازدیدها