کد خبر: ۹۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
بابایی کارنامی در تذکر شفاهی:
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مهلت دو ماهه مجلس به دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از ارائه این لایحه نیست.

فرصت دو ماهه ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت رو به اتمام است

به گزارش آرانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه (اول شهریورماه) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: بیست و چهارم مهلت مقرر معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. کارگران و واحدهای تولیدی کشور این روزها اوضاع خوبی ندارند. به عنوان رئیس فراکسیون کارگری می گویم در برخی از موارد شرایط خوبی در بخش تولید نداریم.

وی تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی هستند که باید وزیری مقتدر به سراغ رفع مشکلات مردم در آنها برود و برای آنها تعیین تکلیف کند. از رئیس جمهور می‌خواهم هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف! برای استیضاح وزیر صمت، شما گفتید ظرف دو ماه دیگر تکلیف تفکیک این وزارتخانه مشخص خواهد شد و ما به احترام شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم.

بابایی کارنامی گفت: مهلت دوماهه برای تعیین تکلیف در مورد وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از لایحه تفکیک این وزارتخانه نیست.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی هرچه سریع‌تر به موضوع تفکیک وزارت صمت، خاطرنشان کرد: امید است با تدبیر شما و در مسیر همراهی رؤسای قوای مقننه و مجریه بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار