کد خبر: ۹۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
در راستای تداوم همکاری دو جانبه بانک تجارت و پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، مدیران عامل دو مجموعه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار به تعامل ارزشمند بانک با پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اشاره داشت و گفت: توانمندی و تخصص مدیران بیدبلند خلیج فارس، در اجرا و بهر‌ه‌برداری از این پروژه بزرگ ملی، همواره مشوقی برای بانک تجارت در حمایت بیش از پیش از این پروژه به شمار می‌رود و همچون گذشته آماده‌ایم تا از تمام ظرفیت‌های موجود در بانک، برای این تعامل بهره‌برداری کنیم.

مدیر عامل بانک تجارت با تاکید بر اینکه توانمندی بانک تجارت در حوزه بانکداری بین الملل می‌تواند نقطه قوت بانک در این تعامل باشد، یادآور شد: تخصص و تجربه بانک تجارت در ارائه خدمات ارزی همچنان به عنوان یک مزیت رقابتی در تعامل بانک با شرکای تجاری خود به شمار می‌رود. در چهار ماهه نخست امسال حجم عملیات ارزی بانک تجارت با رشد چشمگیری همراه بوده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال این رشد به مراتب افزایش یابد.

وی تاکید کرد: یکی از افتخارات بانک تجارت در سال‌های اخیر مشارکت در طرح پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است که اثرات مثبت آن برای نسل‌های آینده نیز ماندگار خواهد بود.

محمود امین‌نژاد مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس نیز از تداوم مساعدت‌های بانک تجارت با این پروژه بزرگ ملی تقدیر کرد و اظهار داشت: شرایط رقابتی موجود در سیستم بانکی طلب می‌کند که بانک‌ها به وفاداری مشتریان به عنوان یک اصل توجه ویژه داشته باشند. بانک تجارت در این زمینه موفق عمل کرده و با ارائه خدمات مورد انتظار به پالایشگاه بیدبلند، این مجموعه را به مشتری وفادار و سازمانی خود مبدل کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار