کد خبر: ۷۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کدام ارگانهای نظارتی حریف خودرو سازان می شود؟ سوالی است که برای افکار عمومی معما شده است/حضور برخی افراد  خاص سر سفره صنعت خودرو از  استاد دانشگاه گرفته تا کار کارمند نهاد ریاست جمهوری / جاده مخصوص یک  استاد دانشگاه و یک کارمند ریاست جمهور هم آلوده کرده است
 

به گزارش آرانیوز، یکی از ویژگی های صنعت خودرو این است که همه طیف افرادی را می توان در شرکت های خودروسازی یافت. از جوان آقازاده گرفته تا افراد مسن غیرخودرویی. به بیان دیگر افراد با سلایق و سوابق مختلف را می توان در گوش و کنار این شرکت ها مشاهده کرد که هر کدام به نوعی در حال کمک به این صنعت هستند.

بر همین اساس در تازه ترین بررسی های خبرنگار خط بازار مشخص گردید که امیرحسن کاکایی، استاد مطرح دانشگاه علم و صنعت و کارشناس خودرو در قالب مشاور قائم مقام اجرایی در ایران خودرو مشغول به فعالیت است.

همچنین در سوی دیگر مسلم مهدیون که از کارمندان ریاست جمهوری است، از سال 1398 بدون هیچ سابقه خودرویی در سایپا آذین مامور و به عنوان رئیس هیئت مدیره مشغول به کار شده است.

قطعا فرض بر این است که حضور چنین افرادی به منظور کمک به صنعت خودرو می باشد ولی چرایی انتخاب این افراد قابل تامل و بررسی است.

نظرشما
پربازدیدها