کد خبر: ۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
عضو هیات رئیسه مجلس:
تبریز- عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها سهمیه گاز نیروگاه های تبریز و سهند قطع شده است و برای همین در این نیروگاه ها از سوخت مازوت استفاده می شود.

تنها سهمیه گاز نیروگاه های تبریز و سهند قطع شده است

به گزارشآرانیوز،، روح‌الله متفکر آزاد ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای شهر تبریز درمورد آلایندگی نیروگاه تبریز گفت: به همت نمایندگان مجلس درباره آلایندگی نیروگاه تبریز و استفاده از مازوت به عنوان سوخت، نطقی در مجلس انجام شد و به وزیر نفت ۲ هفته فرصت داده شد تا این مشکل را رفع کند و از طرفی با جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور انجام شد، آیت الله رئیسی قول پیگیری این موضوع را داد.

وی افزود: پس از اتمام فرصت دو هفته‌ای وزیر نفت، از وزیر نفت طرح سوال به عمل آمد و وزیر نفت گفت که هزینه گاز بسیار زیاد است و از طرفی در زمستان امسال با کمبود گاز مواجه هستیم.

متفکر آزاد این استدلال وزیر نفت را قانع‌کننده ندانست و افزود: اگر کشور با مشکل کمبود گاز مواجه است، چرا فقط به نیروگاه تبریز مازوت داده می‌شود و سهمیه گاز بقیه نیروگاه‌ها قطع نمی‌شود؟

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: در سال گذشته مردم استان ۱۲ میلیون مترمکعب در روز در مصرف گاز صرفه‌جویی کردند و سعی می‌کنیم این ۱۲ میلیون مترمکعب در روز صرفه‌جویی، به عنوان پاداش الگوی مصرف مردم استان، به نیروگاه تبریز اختصاص یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار