کد خبر: ۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: اگر رئیس جمهوری انتخاب شود که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد، وارد میدان عمل می‌شود و آستین‌ها را برای حل مشکلات بالا خواهد زد.

به گزارش آرانیوز، محمد کعب عمیرحداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در نزد جهانیان و همچنین برای ملت فهیم ایران اسلامی بسیار با اهمیت است؛ چرا که در سطوح بین‌المللی رئیس جمهور می‌تواند اقدامات مهمی را انجام دهد و در سطح داخلی هم باعث خواهد شد ریشه مشکلات را پیدا  و در جهت حل آنها گام بردارد.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: قطعا؛ اگر رئیس جمهوری انتخاب شود که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد، وارد میدان عمل می‌شود و آستین‌ها را برای حل مشکلات بالا خواهد زد، اما بالعکس چنین اتفاقی نخواهد افتاد، کما اینکه در چند سال اخیر شاهد این اتفاق بودیم.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: وضعیت اقتصادی و معشیتی مردم بغرنج است و دیگر نباید شاهد چنین نابسامانی هایی باشیم چرا که مردم نگران زندگی و معیشت خود هستند؛ بنابراین باید در جهت حل معضلات و مشکلات کشور توانمندترین کاندیداها را انتخاب کنیم تا بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: ناگفته نماند که به هر میزانی مشارکت مردم بالا باشد دشمنان قسم خورده ملت ایران مایوس خواهند شد و در مقابل عظمت کشورمان سر تعظیم فرود خواهند آورد.

کعب عمیر اظهار کرد: کاندیداها نباید وعده‌های پوچ دهند و واقعیات را بیان کنند تا مردم دلسرد نشوند؛ متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد بودیم که آقایانی وعده دادند، اما به هیچ کدام از وعده‌هایشان عمل نکردند.

وی گفت: دولت به پشتوانه مردمی نیاز دارد؛ بنابراین هرچه مشارکت مردم  پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر خواهد شد./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار