کد خبر: ۶۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در یادداشتی ضمن گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی نوشت: امیدوارم این روز همواره به عنوان سرفصلی برای تبیین و بازخوانی دغدغه ها و نیازهای افکار عمومی و تلاش برای پاسخگویی به این مطالبات و رفع آن از سوی روابط عمومی تمامی حوزه ها قلمداد شود.

به گزارش آرانیوز، علیرضا شریفی مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک عصر معاصر که از حُسن اتفاق هم‌اینک دروازه ورود به قرن ۱۴۰۰ راجلوه گر ساخته دوره نوین ارتباطات و دسترسی آزاد و سهل به اطلاعات، وقایع و رخداد ها می باشد .

این دوره جدید از ارتباطات به طور یقین با بهره مندی از روابط‌‌عمومی‌های حقیقی و شبکه‌های‌مجازی فراگیر به عنوان دریچه های اتصال میان مردم، مخاطبان و کاربران با دستگاه ها و سازمان های متولی امور کشور قلمداد می‌شوند .

اهمیت وجود ارتباط دوسویه میان ملت و نظام استقرار یک روابط عمومی منسجم، پویا و بانشاط را بیش از پیش ضروری می‌سازد تا با بهره‌مندی از این امکان بالقوه بتوان به تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مردم و همچنین ایجاد ارتباط فراسازمانی و بین  دستگاه‌ها دست یافت .

به نظر می‌رسد این ضرورت یعنی وجود یک روابط عمومی موثر و پویا زمانی می‌تواند به اهداف و دستاوردهای مثبت دست یابد که در ۴ شاخصه و مولفه یعنی  "شفاف سازی"، "هوشمندسازی"، "کارآمد سازی" و "مردمی سازی" تبلور یافته باشد، چرا که اعتقاد داریم با پرداختن به این شاخص ها می‌توان در دنیای کنونی به ارتباطی منسجم و کاملاً منطقی با مردم و مخاطبان دست یافت و به نیازهای آنان با تکریم و احترام‌  پاسخ شایسته داد . 

مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی تشکیل شده از رای و اراده ملت همواره تلاشی مضاعف در جهت ایجاد ارتباط با مردم و سایر ارکان نظام داشته است و حوزه روابط عمومی  قوه مقننه با درک این ضرورت تلاش می‌کند تا وجوه و زمینه‌های این تعامل و روابط از رونق و نشاط بیشتری بهره ببرد . 

ضمن تبریک روز ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان سالروز گرامیداشت "روابط عمومی و ارتباطات" به تمامی اصحاب حوزه روابط عمومی و دست‌اندرکاران جامعه ارتباطات کشور ، امیدوارم این روز همواره به عنوان سرفصلی برای تبیین و بازخوانی دغدغه ها و نیازهای افکار عمومی و تلاش برای پاسخگویی به این مطالبات و رفع آن  از سوی روابط عمومی تمامی حوزه ها قلمداد شود ./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار