کد خبر: ۶۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
معاون شهرد‌ار سابق تهران در واکنش به اتهامت جدید معاون شهردار فعلی تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش آرانیوز، داستان املاک شهرداری تهران و قال و قیل‌‌‌های 40 ماهه اعضای شورای شهر پنجم مبنی بر واگذاری املاک به بستگان و دوستان و عباراتی شبیه این که به نوبت در صحن شورا و مصاحبه با رسانه‌ها و انتشار در فضای مجازی، مطرح و پخش می‌‌شد، سرانجامی جز شرمندگی و بی‌اعتباری برای گویندگان آن به همراه نداشت؛ به شکلی که این‌بار نه اعضای شورا بلکه یکی از معاونان شهردار را به صفحه اول روزنامه ارگان شهرداری کشاندند و ایشان از تیتر «بازگرداندن به‌جای افشاگری» داد سخن دادند و پس از چند سال تهمت‌پراکنی و به‌اصطلاح خود ایشان، افشاگری کلی و ابهام‌گویی بعضی از اعضای شورای شهر در مورد مدیریت سابق شهری، از بازگرداندن اموال شهروندان داد سخن داده‌اند!
معاون اجتماعی شهرداری تهران دوباره همان آمار کلی و ابهام‌آفرین را تکرار کرده و ناچار شده‌اند به بخشی از واقعیت اعتراف کنند که 924 مورد از املاکی که چند سال می‌‌گفتند به غیر و بستگان و دوستان مدیران سابق واگذار شده، در اختیار حوزه اجتماعی شهرداری است؛ یعنی حداقل 50درصد املاک مورد ادعای آقایان به گفته معاون اجتماعی شهرداری در اختیار سراهای محله، بوستان‌‌‌های بانوان مراکز شهربانو و کوثر و فرآموز، مراکز رشد و کارآفرینی، انواع مراکز خدمات اجتماعی مثل پرتو، بهاران و گرمخانه و مددسراها و... فضاهای فرهنگی مثل فرهنگسراها، خانه فرهنگ، موزه، کتابخانه، نگارخانه و... بوده و بالاخره کل مجموعه‌ها فضاها و زمین‌‌‌های ورزشی متعلق به شهرداری  است(روزنامه همشهری 20 مهر 99).
البته املاکی که ادعا می‌شود تخلیه شده‌اند نیز عمدتا واحدهای مسکونی در اختیار کارکنان شهرداری تهران بوده که به عنوان سازمانی از آنها به صورت اجاره‌ای استفاده می‌‌‌کردند و مصوبه شورای شهر سوم را هم داشته است.
ما بارها طی این چندسال در پاسخ به ادعاهای گزاف و غیرواقعی در خصوص املاک شهرداری همین سخنان معاون اجتماعی شهرداری را گفتیم و خواستار انتشار لیست این املاک شدیم. جناب آقای معاون اجتماعی، شما هم مثل همفکران‌تان در شورای شهر لطف ‌کنید و افشاگری کنید و لیست املاک واگذاری به غیر و بستگان و دوستان مدیران سابق شهرداری را منتشر کنید تا «سیه روی شود هر که در اوغش باشد» .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار