کد خبر: ۶۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
رئیس کمیته امنیت مجلس با بیان اینکه سرنخ تخریب‌ها و خبرسازی‌ها در رسانه رسمی دولت در پاستور است، گفت: دولت به دلیل تصویب قانون لغو تحریم‌ها از مجلس کینه به دل دارد.

به گزارش آرانیوز، ابراهیم عزیزی رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی  در واکنش به اقدام خبرگزاری دولت در تخریب کمیسیون تلفیق و مجلس با جعل جداول بودجه، اظهار داشت: هر اقدامی در جهت تخریب مجلس، تلاش در راستای تخریب ملت است، زیرا نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم و عصاره فضائل ملت هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از هر ظرفیتی برای تخریب ناجوانمردانه مجلس استفاده می‌کند، گفت: جریان‌های سیاسی واداده علیه ملت و مجلس دست به تخریب می‌زنند تا موفقیت‌های مجلس را پنهان کنند.

وی با بیان اینکه سرنخ تخریب‌ها و خبرسازی‌ها در رسانه رسمی دولت در پاستور است، گفت: دولت به دلیل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از مجلس انقلابی کینه دارد و چشم دیدن مجلس را ندارد بنابراین از هر مستمسکی برای تخریب مجلس استفاده می‌کند.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، کارنامه دولت خالی است و پاستور کارنامه‌ای برای عرضه به ملت ندارد؛ تنها اقدام دولت، تلاش برای به ثمر رساندن برجام بود که آن هم نافرجام شد. برجام خسارت محض بود و نه تنها مشکلات زیربنایی را حل نکرد، بلکه مشکلات کشور را افزایش داد.

وی گفت: بنابراین دولت راهی به جز تخریب مجلس ندارد تا بدین‌وسیله اذهان عمومی را به سمت خود هدایت کند اما مجلس انقلابی ثابت‌قدم و استوار روی اصول انقلابی ایستاده و به نیابت از ملت، دولت را استنطاق خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار