کد خبر: ۶۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روح عدالت‌خواهانه و مستضعف‌گرایانه در انقلاب ایران متجلی شد.

به گزارش آرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که در این لحظه‌های معنوی توفیق تشرف به محضر نورانی و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) را پیدا کردم و همچنین توفیق شرفیابی به محضر مردم عزیز و بزرگوار مشهدمقدس پایتخت معنوی کشور ایران را پیدا کردم.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این محفل شریف و نورانی با حضور پرچمدار ولایت در این استان یعنی حضرت آیت‌الله علم‌الهدی تشکیل شده ‌و مسئولان زحمتکش و متعهد استان نیز در آن حضور دارند.

سرلشکر سلامی با تبریک ایام ولادت امیرالمومنین(ع) ادامه داد: امام علی(ع) هرگز بر سر سفره زرپرستان حاضر نمی‌شد و فرماندار خود را از این امر نهی کرد؛ حضرت نان‌آور فقرا بود و دغدغه وی محرومان و مستضعفان بود. در عالم معنا و تقوا و ادب و علم و حلم هیچ کس نمی‌توانست در ارتفاعی که ایشان قرار داشت نزدیک شود.

وی بیان کرد: این بخش بسیار کوچکی از تجلی روح ولایت علوی است که وقتی در پرتو انقلاب بزرگ اسلامی در این کشور هم تجلی یافت همان روح عدالت‌خواهانه و مستضعف‌گرایانه در شخصیت رهبران بزرگ انقلاب ما ظهور یافت. به فضل الهی ما امروز در این مکان اراده مردان بزرگ را شاهد هستیم.

سرلشکر سلامی افزود: این حرکت‌ها آغاز راه برای محرومیت‌زدایی است. فقر و فحشا از وعده‌های شیطان است و محرومیت‌زدایی از وعده‌های الهی. انسان‌های بامعرفت و باغیرت به ایمان و دین در این مسیر گام برمی‌دارند و قلب‌هایی پراحساس و عواطفی عمیق دارند و در سایه صبر به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند و نزد خداوند کریم و عزیز هستند.

وی گفت: در این استان با کفایت و درایت ‌آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و با همراهی و تلاش و جهاد و حرکت انقلابی همه دستگاه‌ها و بخش مهمی از مردم خیر و نیک‌اندیش جریانی امیدبخش راه افتاده و مشعل امید را زنده کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار