کد خبر: ۵۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری با حضور وزیر نیرو و مسئولان ذی‌ربط این وزارتخانه به بحث و بررسی برنامه‌ها، اقدامات و رسیدگی به عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت نیرو می‌پردازد.

به گزارش آرانیوز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هفته جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (25، 26 و 27 آبان ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون در روز یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر به عملکرد هفت ماهه منابع، مصارف(دریافت‌ها و پرداخت‌ها) بودجه عمومی و اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها با حضور مسئولان اجرایی مربوطه رسیدگی خواهد کرد.

کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس در روز دوشنبه هم از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر به بحث و بررسی گزارش عملکرد و بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت خواهد پرداخت.

این کمیسیون در روز سه‌شنبه در نوبت عصر از ساعت 14 تا 16 با حضور وزیر نیرو و مسئولان ذی‌ربط این وزارتخانه به بحث و بررسی برنامه‌ها، اقدامات و رسیدگی به عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت نیرو می‌پردازد.

کمیته‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جلسات خود را برگزار می‌کنند.

کمیته اقتصادی در روز دوشنبه صبح از ساعت 6:45 تا 8 به بررسی لایحه اصلاح ماده 14 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (فرعی) و طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرایی و حذف شرکت‌های پیمانکار خواهد پرداخت.

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی در روزهای یکشنبه و سه شنبه طرح ساماندهی سیاست های حمایتی، لایحه تعیین وظایف و اختیارات وطارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح حمایت از خیرین سلامت و لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی را بررسی خواهد کرد.

کمیته امور عمومی و دفاعی در روز یکشنبه عصر به بررسی طرح حمایت مالی از افشاگران فساد و طرح جامع مدیریت شهری و روستایی می‌پردازد.

همچنین کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به آسیب شناسی نظام آماری کشور، تبیین جایگاه بودجه ایران در مقایسه با بودجه سایر کشورها بر مبنای معیارهای طبقه بندی و ارزیابی عملکرد و آسیب شناسی برنامه ششم توسعه خواهد پرداخت./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار