کد خبر: ۵۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
پردیس- رییس سازمان صدا و سیما گفت: در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فعالیت‌های علمی و تولیدی بوده ایم و اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، هنوز روایت نشده است.

به گزارش آرانیوز، عبدالعلی علی عسگری ظهر پنجشنبه در بازدید از پارک علم و فناوردی پردیس که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب نزدیک شدن علم ایران با سایر کشورهای دنیا شده است، اظهار داشت: خوشبختانه توانسته‌ایم با پیشرفت در علم و دانش به خودکفایی و استقلال برسیم.

علی عسگری با اشاره به خصوصیات منحصر به فرد در دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فعالیت‌های علمی و تولیدی بوده‌ایم و اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، هنوز روایت نشده است.

وی افزود: تولید محتواهای علمی در صدا و سیما راه بسیار خوبی برای پیشرفت در دانش محسوب می‌شود و با توجه به اینکه دانش آموزان شبکه ای مختص به خود دارند نشان می‌دهد که این فرهنگ در سالیان آینده به کل کشور تسری خواهد یافت.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان داشت: بازدید امروز از پارک علم و فناوری پردیس نقطه عطفی برای همکاری‌های بیشتر پارک و صدا و سیما خواهد بود، چرا که سیاست ما در صدا و سیما توسعه و پیشرفت است و امیدواریم در این عرصه پیشرفت و همکاری‌های خوبی ایجاد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار