در ایام تعطیلات دستگاه‌ها کشیک داشته باشند
اژه‌ای خطاب به مسئولان:
رئیس قوه قضائیه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، در هر بخش و مجموعه قضایی که با مردم و سایر دستگاه‌ها سر و کار دارد، باید نیرو‌های کشیک مستقر باشند.
ارسال نخستین کاروان حمایتی فولاد مبارکه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان/چتر حمایتی فولاد مبارکه بر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی انجام شد؛
با ارسال نخستین کاروان حمایتی فولاد مبارکه برای هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، بار دیگر راهبردهای مسئولیت‌پذیری و عمل به تعهدات اجتماعی، امیدآفرینی و خلق ارزش مشترک با جامعه از سوی فولاد مبارکه معنا شد.
غرب تهران از بُن‌بست ترافیکی خارج می‌شود
معاون شهردار تهران:
هرمزی گفت: امروز سه ایستگاه بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن به همراه ورودی‌های جدید ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران در خط۶ مترو به بهره‌برداری می‌رسند.
همکاری منطقه آزاد اروند جهت پشتیبانی از زائران کربلای ایران/حمایت منطقه آزاد اروند از کاروان های راهیان نور
مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: زمینه سازی جهت پشتیبانی از زائران کربلای ایران از اولویت های منطقه آزاد اروند است.
ارائه بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیأت دولت خبر داد؛
زارع‌پور از تخصیص یک بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.
گام بلند فولاد اکسین در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی برای مردم خوزستان
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با حمایت مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا انرژی امسال علاوه‌بر رشد تولید و محقق شدن سود ۲ برابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دهد.
گامی دیگر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در فولاد سنگان: اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف/ فولاد سنگان پیشگام در انجام مسئولیت های اجتماعی
ر راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و رفع محرومیت در منطقه، شرکت فولاد سنگان یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف اهدا کرد.
سوالات آزمون وکالت لو رفت؟
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور به شایعات فضای مجازی درخصوص لو رفتن سوالات آزمون وکالت واکنش نشان داد.
امدادهای ایران خودرو در عید  به چه صورت است؟
مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد می‌شود.
پربازدیدها
آخرین اخبار