کد خبر: ۵۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
همه چیز از یک پیغام ساده شروع شد و امروز توفیق با من یار شد تا با یکی از برادران شهید خوزستان هم کلام شوم برادر شهید در صحبتها و گفتگو بلافاصله من را به حادثه تروریستی سال ۹۶ حواله کرد

 

به گزارش آرانیوز،همه چیز از یک پیغام ساده شروع شد و امروز توفیق با من یار شد تا با یکی از برادران شهید خوزستان هم کلام شوم . برادر شهید در صحبتها و گفتگو بلافاصله من را به حادثه تروریستی سال ۹۶ حواله کرد . روزی که برادرش سید رضا در فصل بهار به بهار شهادتش دعوت شده بود و عشق شهادت در هفت آسمان وجودش پیچید و به ناگاه زیر شکوفه باران و باروت دست روزگار تقدیری به رنگ شقایق برایش رقم زد.
*بله دقیقا حوالی ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه صبح ۱۷ خرداد ۹۶ بود که شاهد یک حادثه تروریستی و ترقه بازی کودکانه در قلب تهران مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام ره بودیم* .
*حادثه ای که توسط تروریست های بزدل با هدف ناامن کردن ایران و مسئله سازی امنیتی در کشور شکل گرفت و عملا خود بخش کوچکی از یک پازل تروریستی برای ناامن کردن ایران در اوج قدرت داعش در منطقه خلیج فارس بود* .
*در حادثه تروریستی مجلس ۱۳ نفر از هموطنان عزیزمان به درجه رفیع شهادت رسیدند که یکی از آنها عزیز دلمان سید رضا ثابتی بود که عمرش را وقف گفتمان انقلاب اسلامی کرده بود و اتفاقا برای تحقق همین ماموریت نیز عازم مجلس شورای اسلامی شده بود که توفیق نصیب این سید شد و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود نیز نائل آمد* .
*شهید ثابتی سیدی محبوب ، متواضع ، مظلوم و باتقوا بود که در ۱۲ ماه مبارک رمضان همچون جد غریبش امام حسین (ع ) با لب عطشان به شهادت رسید و به اجداد طاهرینش ملحق شد* .
*هر چند پاسداران انقلاب اسلامی و سبز پوشان حریم ولایت دقیقا ۱۰ روز بعد از این حادثه مواضع داعش را در سوریه هدف موشکهای خود قرار دادند و داعشیان خبیث را به سزای اعمالشان رساندند ، اما باید خدا را شکر کرد که نعمت امنیت را به واسطه حافظان امنیت در کشور به ما اهدا کردی و انشالله با وحدت بیشتر در کشور شاهد امنیت مطلق در تمام نقاط کشور عزیزمان باشیم* .

*به هرکس قسمتی دادی خدایا*
*شهادت قسمت ما میشد ای کاش*

*خادم الشهدا*
*ایرج مزارعی*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار