کد خبر: ۵۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
ناصر صالحی نسب از جمله گزینه های مناسب مدیریت جهاد کشاورزی خوزستان به شمار می آید صالحی نسب با داشتن کارنامه ای درخشان و قابل قبول در عرصه های مختلف مدیریتی توانسته است شایستگی های خود را برای همگان به اثبات برساند.

به گزارش آرانیوز(اختصاصی)، خوزستان در زمره استانهایی قرار دارد که کشاورزی نقش پر رنگ و کلیدی در اقتصاد مردم دارد، زمینهای حاصلخیز با چهار فصل کشت این امکان را فراهم کرده تا به نحوی خیره کننده بتوان از ظرفیت کشاورزی در این منطقه استفاده کرد.

بی شک چنین سرزمینی با چنین ظرفیت فوق العاده ای برای رسیدن به بهترین بهره وری و بالاترین بازدهی و سوددهی نیازمند داشتن مدیران کشاورزی آشنا به امورات کشاورزی و دارای سوابق اجرایی مرتبط است تا بتوان آنگونه که شایسته است هم در عرصه شکوفایی هر چه بیشتر منطقه استفاده کرد و هم بتوان از ناهماهنگی هایی که گاه و بیگاه موچب می شود آه از نهاد کشاورزان برخیزد جلوگیری کرد چرا که اگر مدیری لایق و کاربلد در راس امور باشد دیگر تراژدی رهاسازی محصولات کشاورزی در گوشه و کنار این استان به دلیل حجم فراوان کشت و مازاد محصول تولید شده و نبود خریدار به چشم نخواهد خورد و مهندسی امور پیش از بروز فاجعه صورت خواهد گرفت چرا که اگر به کشاورزان نقشه راهی داده شود و پیش از اقدام به کاشت آنان را در جریان امور قرار دهند و میزان و مایحتاج بازار به اطلاع کشاورز برسد هرگز شاهد داستان غم انگیز رهاسازی محصولات و معدوم سازی آنها تکرار نخواهد شد. به طور قطع روی کار آمدن مدیری آگاه به این امور و دارای برنامه کمک چشمگیری به سامان دهی و رونق هر چه بیشتر صنعت کشاورزی در خوزستان خواهد کرد.
ناصر صالحی نسب از جمله گزینه های مناسب مدیریت جهاد کشاورزی خوزستان به شمار می آید صالحی نسب با داشتن کارنامه ای درخشان و قابل قبول در عرصه های مختلف مدیریتی توانسته است شایستگی های خود را برای همگان به اثبات برساند. 6سال مدیر جهاد کشاورزی دشت آزادگان؛ 4سال نائب رئیس کمیسیون جهادکشاورزی در مجلس نهم؛ 3سال مدیر طرح های منابع و جنگل کاری وزارت نفت؛ 2سال مشاور وزیر نفت؛ 14 ماه مشاور وزیر دفاع؛ تنها بخشی از سوابق وی به شمار می آید که با تاملی کوتاه این امر عیان می گردد که صالحی نسب فرزند جهاد کشاورزی بوده است و در هر سمتی خارج از جهاد کشاورزی ایفای نقش کرده رد پایی از جنگل و مرتع و کشاورزی در آن منصب به چشم خورده است.
صالحی نسب در مدیریت جهاد کشاورزی دشت آزادگان موفق عمل کرد و توانست با خدمات خود به قشر محروم‌ کشاورز و دامدار، رضایت عمومی اکثریت آنان را جلب کند، شهرتان های دشت آزادگان و هویزه را می توان به عنوان قطب کشاورزی استان معرفی نمود.
صالحی نسب، زاده روستا بوده و در اصل کشاورز است و عزم و جزم مردانه ای که با همین کشاورز بودن در رگ و پی اش می جوشید توانست با تحصیل و تهذیب نفس و خدمت به کشاورزان محروم، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی شود و در کمیسیون کشاورزی مجلس بعنوان نائب رئیس، پیگیر و ادامه دهنده خدمات به کشاورزان باشد.
وی پس از اتمام دوره نهم مجلس ، با توجه به رزومه کاری و کسب اعتماد مردم و همچنین جلب اعتماد وزارت جهاد کشاورزی بعنوان مشاور وزیر منصوب شود.
صالحی نسب اطلاع و درایت لازم نسبت به مشکلات پیش روی کشاورزان و دامداران را دارد. وی با سوابق درخشان و تجارب ارزنده خود در این حوزه و همچنین ارتباط با نیروهای دولتی پایتخت و داشتن روحیه ی خدمت به این قشر محروم می تواند مناسب ترین و بهترین گزینه ی مدیر کلی جهاد کشاورزی استان خوزستان باشد. علاوه بر این ‌شناخت وی از قوانین و مصوبات مجلس در حوزه کشاورزی و آبداری نیز می تواند به عنوان نکته قابل توجهی باشد تا با یاری رساندن به نمایندگان خوزستان در پیگیری و تحقق مطالبات کشاورزان سرتاسر استان اقداماتی شایسته کشاورزان صورت گیرد و مشکلات و دغدغه های آنان را رفع کند.
لذا کشاورزان امیدوارهستند تا نمایندگان و استاندار خوزستان، با انتصاب صالحی نصب به عنوان مدیر کل جهاد کشاورزی استان خوزستان، بذر امید و روییدن از نو را در دل کشاورزان محروم اما جهادگر وتلاشگر استان همیشه زرخیز بکارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار