کد خبر: ۵۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی دکتر همایون یوسفی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش آرانیوز، دکتر کریم همتی در حکم دکتر همایون یوسفی آورده است:

جناب آقای دکتر همايون يوسفی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب اين حکم به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امورمجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شويد.

با عنايت به گستره وسيع مأموريت‌ها و اهداف جمعيت، از جنابعالی انتظار دارم ضمن برقراری ارتباط و تعامل مثبت و شایسته با نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامی و پيگیری مراحل طرح و تصویب لوایح و طرح‌های مرتبط با جمعيت هلال احمر و با بهره‌گيري مؤثر و كارآمد از قوانين و مقررات و نظرات کارشناسان و صاحبنظران با جديت و تلاش مستمر، تمام ظرفیت، توان و تجارب ارزنده فردی و اجتماعی خويش را در راستای ارتقای كيفی فعاليت‌ها حقوقی، تعامل سازنده با مراجع حقوقی و قضایی در دفاع از منافع جمعيت، ساماندهی و برنامه‌ريزی به منظور استفاده صحيح و بهينه و بهره‌‌برداری مناسب از موقوفات و املاك و حفظ صرفه و صلاح جمعيت در تمامی معاملات و تفاهم نامه‌های بين بخشي بكار گيريد.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

دکتر کریم همتی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار