کد خبر: ۵۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم (ص) به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران آغاز شد.

به گزارش آرانیوز، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه‌و آله و سلم) آغاز شده و مخاطبین می توانند سخنان معظم له را بصورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیمای ملی، سایت و اینستاگرام KHAMENEI.IR مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که مراسم سخنرانی نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که هر سال در روز اول سال نو و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش کرونا امسال در مشهد مقدس برگزار نشد.

مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب در همین خبر بروز خواهد شد.

- مبعث پیامبر اسلام(ص) واقعه ای است که خداوند متعال از پیغمبران دیگر نسبت به آن میثاق و تعهد گرفته است که به پیامبر اسلام هم ایمان بیاورند و هم او را یاری کنند.

- در جایی از قرآن آمده، نام و نشان و خصوصیات پیغمبر ما در تورات و انجیل [تحریف نشده] وجود داشته است.

- بعثت محتوای عظیمی داشت. بعثت و وحی الهی حقایقی را برای مردم روشن کرد. این حقایق به نحوی است که اگر آحاد بشر و جوامع بشری به آن ایمان بیاورند و به لحاظ عملی ملتزم شوند دارای حیات طیبه خواهند شد. یعنی زندگی شیرین و پرفایده و مطلوب خواهند داشت.

- غرب با مفاهیمی مثل آزادی و عدالت اجتماعی، 3-4 قرن است که آشنا شده در حالیکه قبل از آن 1400 سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است. با این تفاوت که غربی ها هیچگاه به این مفاهیم صادقانه عمل نکردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار