کد خبر: ۵۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از فردا 28 اسفند ابتدا نیمه غربی کشور و به تدریج شمال غرب، دامنه‌های زاگرس در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های البرز و شمال شرق و شرق کشور هم بارش پراکنده خواهند داشت.
بارش پراکنده باران در پایتخت و بعضی شهرها از 28 اسفند/ آسمان بارانی برای اغلب شهرها در روزهای ابتدایی نوروز

صادق ضیائیان ، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز سه‌شنبه شاهد بارش پراکنده باران در شمال غرب و غرب کشور، شمال شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی و سواحل خزر هستیم.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه 28 اسفند با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران، رعدوبرق و وزش باد، در ارتفاعات بارش برف آغاز می‌شود و روز چهارشنبه این سامانه به تدریج کل نیمه غربی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در برمی‌گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده 28 اسفندماه شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، قزوین، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و همچنین شمال کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال خوزستان و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز است.

ضیائیان اظهار داشت: روز پنجشنبه 29 اسفند بارش پراکنده در شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و شرق کشور و دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب بارش پراکنده داریم.

وی ادامه داد: روز جمعه یکم فروردین 99 در شمال شرق و برخی مناطق جنوبی کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه دوم فروردین 99 در اغلب مناطق کشور آسمان ابری و بارانی است.

ضیائیان افزود: روز آینده بندر عباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 21 و 13 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز در پایتخت جهت باد، جنوب شرقی و سرعت باد 18 کیلومتر بر ساعت است. دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 28 درصد است.

نظرشما
پربازدیدها