کد خبر: ۵۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
روزنامه سازندگی امروز ضمن رونمایی از فهرست اختصاصی حزب کارگزاران با نام "یاران هاشمی"، اعلام کرد که محمدرضا عارف نیز بصورت مستقل فهرستی مرکب از نمایندگان فعلی فراکسیون امید ارائه می‌کند

 به گزارش آرانیوز، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آخرین نشست خود در نیمه بهمن‌ماه اعلام کرد که در تهران لیست انتخاباتی ارائه نمی‌کند. اگرچه بهانه شورای عالی سیاست‌گذاری برای این اقدام اعتراض به ردصلاحیت برخی کاندیداهایشان بود اما این شورا احزاب اصلاح‌طلب را مخیر کرد که هرکدام می‌توانند فهرست‌های جداگانه برای انتخابات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید

فردای شبی که  شورای سیاست‌گذاری چنین تصمیمی اتخاذ کرد، تکاپوی احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست آغاز شد و محمدرضا راه‌چمنی صحبت از ائتلاف 12 حزب این جریان برای رسیدن به لیست واحد کرد. حزب کارگزاران نیز که از مدت‌ها قبل از لزوم شرکت در انتخابات صحبت کرده بود و کرباسچی دبیرکل این حزب معتقد است، "به رغم همه دعواهای که در ایران داریم راهی جز صندوق رای نداریم"، از اولین احزاب اصلاح‌طلب بود که سخن از ارائه فهرست کرد. 

روزنامه سازندگی امروز از لیستی که روز گذشته منتشر شده بود، با نام «یاران هاشمی» رونمایی کرد. این فهرست مرکب از کاندیداهای احزابی همچون اعتدال و توسعه، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب ندا، مجمع اسلامی فرهنگیان، انجمن اسلامی معلمان، انجمن مدرسین دانشگاه‌ها و مجمع روحانیون مبارز و برخی اصلاح‌طلبان غیر حزبی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار