کد خبر: ۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
موکب بانک رسالت در خوزستان در همراهی با مردم شهید پرور استان برپا شد و در حاشیه این مراسم، به ارایه خدمات فرهنگی پرداخت.

مدیریت و کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان دین خود را به (مالک اشتر) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادا کرده اند/ایجاد موکب توزیع پوسترهای شهید سرادر قاسم سلیمانی بین مردم سوگوار استان خوزستان کلانشهر اهواز/باشی زاده مدیریت شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان:پرچم پایداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر ایران برافراشته خواهند ماند

به گزارش آرانیوز مدیریت و کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان دین خود را به (مالک اشتر) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادا کرده اند.

در این موکب پوسترهای شهید سرادر قاسم سلیمانی بین مردم سوگوار استان خوزستان و کلانشهر اهواز توزیع شد.

باشی زاده مدیریت شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان:پرچم پایداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر ایران برافراشته خواهند ماند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که راه مقاومت متوقف نمی شود و به زودی انتقام سختی از عاملان ترور سپهبد سلیمانی گرفته خواهد شد.

مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان با بیان اینکه شهادت، مزد سال‌ها مجاهدت خالصانه و آرزوی دیرین شهید سلیمانی بود که محقق شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است که زندگی خود را وقف دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان کرد.

وی با اشاره به اینکه مجاهدت ها و رشادت های دلیرانه سردار پرافتخار اسلام سپهبد سلیمانی دل های دشمنان را به لرزه انداخته و آرام و قرار را از مزدوران منطقه گرفته بود، ادامه داد: دشمنان بدانند که انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این دلیرمرد ایران اسلامی آغشته اند.

باشی زاده تصریح کرد: باید در تمام صحنه‌های زندگی به شهدای مدافع حرم بویژه سردار سلیمانی تاسی کنیم چرا که چراغ راهی برای زندگی ما هستند، خون پاک این شهید بزرگوار مسیر هدایت رزمندگان اسلام را روشن تر کرده و راه این شهید ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی الگویی ارزشمند و با شهامت برای جوانان است، ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و هزاران سردار سلیمانی دیگر در ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن با شهادت این دلیمرد به وجود خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار