کد خبر: ۵۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
دبیر کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جدیدترین اطلاعات از پرونده بررسی فروش صندلی‌های پزشکی در مجلس و گفت: این موضوعی نیست که به سادگی از آن عبور کنیم؛ بنابراین قطعا پرونده پس از تکمیل به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

به گزارش آرانیوز، با اشاره به فروش صندلی‌های پزشکی در برخی دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: بحث فروش صندلی‌ها در کمیسیون آموزشی مجلس باجدیت پیگیری می‌شود و براساس ماده 204 جلسه‌ای به‌صورت اختصاصی تشکیل شده و بررسی تعداد صندلی‌های فروخته شده و اینکه چرا و به چه کسانی فروخته شده و میزان پول اخذشده محل تامین این مبالغ و محل هزینه‌کرد آن درحال پیگیری است.

وی افزود: این قول را به ملت شریف و قشر فرهیخته جامعه خواهیم داد تا ارسال پرونده آن به دستگاه قضایی پیش خواهیم رفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: ظاهرا یک جریان فسادی وجود دارد، هرچند گزارش‌هایی دراین خصوص مبنی برصحت فروش صندلی‌ها داریم ولی وزارت بهداشت را درگیر موضوع کردیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر ریشه این فساد و عوامل ایجاد این فساد را شناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید

سلیمی بیان کرد: اگرملاک ورود به دانشگاه، پول است و فقط باید قشر خاصی وارد دانشگاه شوند کنکور را حذف کنند و صندلی‌های دانشگاه را به مزایده بگذارند و چوب حراج بزنند تا هرکس پول بیشتری داد رشته مطلوب‌تری انتخاب کند که قطعا این کار و روند غلط و خطایی است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: همان طور که کمیسیون آموزش مجلس در موضوع فروش دیپلم قلابی ایستاد و جلوی آن را گرفت درخصوص فروش صندلی و دانشجوی قلابی هم تا انتهای خط پیش خواهیم رفت و مقابله خواهیم کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار