کد خبر: ۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
همه مردم رامهرمز و رامشیر به خوبی می دانند که نماینده آنها در مجلس شورای اسلامی فردی است که تنها با وعده های انتخاباتی کار خود را به پیش می برد ولی در عمل نتیجه ای وجود ندارد. نمونه آن استقرار دفاتر شرکت نفت و گاز مارون در این دو حوزه انتخابیه است. متن زیر بازنشر وعده های آقای نماینده در دی ماه سال 1395 است که هیچ وقت عملی نشدند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) اقبال محمدیان در سوم دی ماه سال 95 در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع مردم حوزه انتخابیه خود، اعلام کرد: 

طی چند ماه ۷۰دستور از وزرا جهت حل مشکلات گرفتم/نیروگاه سیکل ترکیبی با حضور وزیر در دهه فجر کلنگ می خورد/با انتقال دفتر مارون ۵۰میلیاردتومان عوارض عاید حوزه انتخابیه می شود

نماینده مرم رامهرمز و رامشیر با اشاره به انتقال دفترمرکزی مارون گفت : در صورت انتقال دفتر مرکزی مارون به حوزه انتخابیه و دریافت حداقل 50 میلیارد تومان عوارض آلایندگی از فروش نفت و گاز تحول بزرگی در شهرهای رامشیر و رامهرمز بوجود می آید.
اقبال محمدیان پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه رامهرمز با اشاره به غیرت جوانان ایرانی در دفاع از حریم ولایت و نقش ایران در معادلات جهانی ، اظهار کرد: غرب و بعضی کشورهای عربی خواستند سوریه را به زانو در آورند ولی گفتمان مقام معظم رهبری سبب شد تا هم در سوریه شکست بخورند و هم ایران در امنیت و آسایش باشد، پس باید قدر این رهبری را بدانیم و امید را به مردم تزریق کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به بررسی لایحه برنامه توسعه ششم در مجلس و اهداف و تاثیر این برنامه در آینده زندگی مردم ، گفت : طی 6 ماه گذشته که توفیق خدمت گذاری به مردم رامهرمز و رامشیر را پیدا کردم و همچنین بعنوان دبیر مجمع انتخاب شدم بیش از 50 طرح و لوایح جهت خدمت به مردم و اقشار مختلف از جمله فرهنگیان ، بازنشستگان و ایثارگران در مجلس ارائه کردم.

وی با اشاره به علم بر مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر و داشتن برنامه قبلی برای حل این مسائل گفت:برای حل مشکلات مختلف حوزه انتخابیه تاکنون بیش از 70 مورد با وزرا و معاونین هم دیدار داشتم و هم دستورات گرفتم که بعضی عملی شده و بعضی را باید مدیران شهرستان ها پیگیری کنند.

اقبال محمدیان با برشماردن بعضی اقدامات همچون پیگیری نصب گیرنده مستقل دیجیتال رامهرمز ، احیا 12 هزار هکتار از طرح 550 هزارهکتاری مقام معظم رهبری ، مجوز دریافت 8 میلیار تومان برای سه بیمارستان رامهرمز و رامشیر ،دریافت6دستگاه آمبولانس و مجوز تعریض 300 کیلومترجاده حوزه انتخابیه ، اظهار کرد:یکی از مهمترین کارهای که ان شالله قرار است انجام شود احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 880 مگابایتی است که ظرفیت اشتغال هزار نفر را دارد و اگر مشکلی پیش نیاید در دهه فجر با حضور وزیر نیرو کلنگ می خورد.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه کشاورزی رامهرمز در آینده یکی از قطبهای استان می شود ، مجتمع مارون را فرصت خوبی برای رامهرمز و رامشیر دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون در منطقه ما 630 هزار بشکه نفت تولید می شود و هیچ عوارضی بابت آلایندگی پرداخت نمی شود ، که در صورت انتقال دفتر مرکزی مارون و اخذ حدود 50 میلیارد تومان عوارض از فروش نفت و گاز می توان تحول بزرگی در این دو شهر بوجود آورد ، که این کار مستلزم همکاری ، هماهنگی و اتحاد هرچه بیشتر بین مسئولین حوزه انتخابیه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار