کد خبر: ۴۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 26 آبان همزمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد قرار است مراسم باشکوهی در این شهرستان برگزار شود، گفت: مقامات ارشد لشکری و کشوری در این مراسم حضور پیدا می کنند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه خوزستان) رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه وضعیت امروز شهرستان سوسنگرد نیاز به توجه ویژه ای دارد، گفت: توان و تلاش همه مسئولین در رفع دغدغه های مردم امری جدی و مهم است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم دشت آزادگان در ایام جنگ تحمیلی، گفت: مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس توانستند تاریخ ساز شوند.

او ادامه داد: مردم منطقه در این دوران کنار دیگر رزمندگان به دفاع از خاک کشور پرداختند و امروز در شرایط کنونی نیاز است بیش از گذشته به ارتقا شاخص های توسعه ای این شهرستان توجه شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همه ظرفیت ها برای تحقق برنامه ریزی ها و چشم انداز های تدوین شده استفاده میکنیم تا شاهد رفاه شهروندان این منطقه باشیم.

ساعدی تاکید کرد: مردم ولایتمدار دشت آزادگان و هویزه در جریان سیلاب اخیر خسارت های متعددی دیده اند که نیاز است برای رسیدگی به آنها هرچه سریعتر اقدامات ویژه ای در زمینه جبران خسارت ها و بازسازی زیرساخت ها صورت بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار