کد خبر: ۴۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
وزیر اطلاعات با اشاره به اثرات تحریم ها بر اقتصاد کشور گفت: این اثرات با تدبیر دولت کاهش یافته است و آینده روشنی برای اقتصاد کشور پیش بینی می کنیم.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمود علوی عصر دوشنبه در جمع مردم شهربابک با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده رئیس جمهور به منظور شناسایی مشکلات و کمبودهای احتمالی در شهربابک حضور یافته ام.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران این است که جوانان فرصت تحصیل پیدا کرده اند، ادامه داد: با توجه به کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهربابک در کنکور باید از این استعدادها برای توسعه شهربابک و کشور استفاده شود.

علوی عنوان کرد: استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اقدامات ظالمانه بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه در برابر دشمن سر ذلت فرو نمی آوریم، گفت: راهبرد ما در برابر دشمنان مقاومت است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با نقشه راه مقام معظم رهبری دشمنان را به زانو در آورده ایم، افزود: دولت اقدامات خوبی انجام داده که بر این اساس تحریم ها وضع کشور را بدتر نمی کند.

وی با اشاره به اثرات تحریم ها بر اقتصاد کشور بیان کرد: این اثرات با تدبیر دولت کاهش یافته است و آینده روشنی برای اقتصاد کشور پیش بینی می کنیم.

وزیر اطلاعات حضور رهبری، هدایت امت اسلامی و مقاومت در برابر دشمن را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: حرکت پشت سر مقام معظم رهبری ما را به پیروزی و رشد اقتصادی می رساند و این طریق می توانیم در جهت رفع مشکلات گام برداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار