کد خبر: ۴۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جریان سفر یک روزه به آذربایجان غربی طرح های مهمی در حوزه آب و گردشگری به بهره برداری می رسد.

به گزارش آرانیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی، در بدو ورود به ارومیه در مصاحبه با خبرنگاران، هدف خود را از این سفر افتتاح چند طرح در حوزه آب و گردشگری در شهرستانهای سردشت، مهاباد، ارومیه و پلدشت عنوان کرد.

بر اساس برنامه اعلامی تیم استقبال از رئیس مجلس علی لاریجانی و اردکانیان وزیر نیرو در این سفر نخست،در شهرستان سردشت پس از بازدید از تاج سد از طرح جامع گردشگری سردشت در این مکان رونمایی خواهند کرد.

افتتاح نیروگاه برق‌آبی سردشت و سخنرانی از دیگر برنامه های رئیس مجلس در این شهرستان است، رئیس مجلس پس از سردشت با بالگرد به مهاباد می رود و در گلزار شهدا مورد استقبال مسئولان شهرستانی قرار می گیرد.

پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، علی لاریجانی سامانه تأمین و تصفیه آب شرب مهاباد را که با اعتباری بالغ بر ۶۲۸ میلیارد ریال احداث شده افتتاح می کند.

در شهرستان مهاباد بصورت ویدئو کنفرانس سامانه بهبود و ارتقای کیفیت آب شرب شهر پلدشت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. سخنرانی در جمع مردم و مسئولان مهاباد نیز بخش دیگری از برنامه های رئیس مجلس در این شهرستان است.

ارومیه مقصد بعدی رئیس مجلس و وزیر نیرو است. در مرکز استان نیز سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک گلمان ارومیه با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

پس از افتتاح فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، سفر یک روزه رئیس مجلس و وزیر نیرو به آذربایجان غربی به پایان می رسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار