کد خبر: ۴۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از سفر احتمالی وزیر آموزش و پرورش جهت رسیدگی مشکلات استان طی پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

قاسم ساعدی در گفت وگوی اختصاصی با آرانیوز(حوزه تهران) با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش بر وجود مشکلات خوزستان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلی که آموزش و پرورش استان با آن مواجه است کمبود شدید نیروی انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه خود را ه عنوان یک فرهنگی می داند، گفت: در کنار رسالت نمایندگی مردم در مجلس مباحث مربوط به همکاران خود در این وزارتخانه را با جدیت دنبال میکنم.

وی ساماندهی مشکلات حوزه آموزش و پرورش را در اولیت برنامه‌های خود می داند و افزود: در همین راستا تغییر وضعیت دبیران پیش دبستانی با توجه به سند تحول بنیادی را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در دیداری که با وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به وضعیت استان تشکیل شد، قرار شد اولین سفر وزیر جدید این وزارتخانه به آنان خوزستان باشد.

ساعدی همچنین یادآور شد: اگر مشکل خاصی به وجود نیایید، سفر میرزایی به خوزستان روز پنجشنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با آغاز سال تحصیلی میزان کمبود نیروی انسانی این اداره کل را 10هزار نفر اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار