کد خبر: ۴۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از وضعیت جاده های استان خوزستان انتقاد کرد و خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیرهای ارتباطی در این استان به جاده های مرگ تبدیل شده اند.

قاسم ساعدی در گفتگوی اختصاصی با آرانیوز(حوزه خوزستان) اظهارداشت: برای بهبود شرایط جاده های استان وعده های زیاید از سوی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی داده شد اما عملا هیچ اقدامی از سوی وی برای بهبود شرایط صورت نگرفته است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه با تاکید بر مطالبه گری مردم استان از وزارت راه و شهرسازی، گفت: به همین منظور در تلاش برای طراحی استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستیم که آغاز آن با طرح سوال از وی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این طرح با ما همراهی خواهند داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم استان خوزستان از وضعیت موجود به هیچ عنوان رضایت ندارند، گفت: کاستی هایی که صورت گرفته است ناشی از بکارگیری مدیران ناکارآمد در استان است که تبدیل به ماشین امضا شده اند.

ساعدی بر روند توسعه زیرساخت ها بخصوص در حوزه جاده ای تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه جاده ها می تواند ایمنی سفر شهروندان را فراهم کند می تواند در زمینه اقتصادی نیز نقش پر رنگی داشته باشد.

وی یادآور شد: از جمله جاده هایی که طی این سالها بیشترین تصادفات را داشته اند مسیرهای ایذه و باغملک، اهواز، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، هندیجان، رامهرمز و بهبهان بوده اند.

خوزستان ۱۸ هزار کیلومتر جاده و ۵۶ محور ارتباطی اصلی و فرعی وجود دارد و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار