کد خبر: ۴۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
استاندار یزد با بیان این‌که هرگونه شکاف در مورد نوع دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد دستگاه‌های استان باید از بین برود، گفت: مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه‌ها و افکار عمومی یکسان باشد.

به گزارش آرانیوز، «محمدعلی طالبی» در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به جدیت و دقت در ارزیابی دستگاه‌های اداری، اظهار کرد: فلسفه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باید در جهت بهبود عملکرد اداری ‌آن دستگاه ها باشد .

وی نسبت به لزوم تسری انگیزه در همه ارکان دستگاه ‎ ‌ ها تاکید کرد و افزود: همه کارمندان در سطوح مختلف باید احساس کنند در ارزیابی شریک هستند و برای کسب جایگاه بهتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کنند .

استاندار یزد گفت: باید با ایجاد تشویق‌ها و ساز وکارهای مناسب به نحوی عمل شود تا همه کارکنان دستگاه برای موفقیت دستگاه و بهبود عملکرد تلاش کنند .

طالبی در ادامه سخنان خود خواستار رسیدن به همنوایی و اشتراک ذهنی مناسب میان تیم ارزیابی در سطح مدیریت ارشد استان و نگاه رسانه‌ها و مردم شد و تصریع کرد: وقتی نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود باید مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه‌ها و افکار عمومی یکسان باشد و شکافی در نوع دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد دستگاه‌ها وجود نداشته باشد .

وی همچنین عنوان کرد: بعضاً اطلاع رسانی دقیق و مناسبی به افکار عمومی در رابطه با نوع عملکرد دستگاه ها صورت نمی گیرد که باید تلاش کرد تا این مشکل برطرف شود .

استاندار یزد در پایان سخنان خود با تاکید بر رفع اشکالات، گفت: باید یک همنوایی مناسب در مورد مبانی ارزیابی داشته باشیم و امیدوار هستیم که این ارزیابی ها به دستگاه های اداری واجرایی استان انگیزه بدهد تا سال به سال روند فعالیت‌ها و عملکردشان ارتقا پیدا کند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار