کد خبر: ۴۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناجا ۱۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، گفت: پلیس ۵۰هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد.

به گزارش آرانیوز، ابوالفضل حسن بیگی صبح دوشنبه در نشستی با فرمانده و مسئولان واحدهای انتظامی دامغان به میزبانی این ستاد بابیان اینکه نیروی انتظامی همانند دیگر نیروهای مسلح یک نیروی مقتدر با پشتوانه مردمی است، بیان کرد: لازم است که نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها حمایت شود و در راستای حفظ و تقویت این نیرو تلاش کنیم، زیرا تأمین امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باوجود کمبود امکانات و تجهیزات در حفظ و تقویت امنیت در سطح جامعه تلاش می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ و برقراری امنیت داخل کشور خدمات قابل‌توجهی داشته و این در حالی است که این نیرو ۱۸ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و ۵۰ هزار نفر کمبود نیرو دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مردم از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت دارند و این مهم نشان از فعالیت‌های خوب این نیرو در تمامی عرصه‌ها دارد که تلاش فرماندهان و کارکنان این نیرو را پررنگ‌تر نشان داده است. 

حسن بیگی بابیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه اول است، گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان و بد خواهان نظام و مردم ایران روزبه‌روز آنان را رو به افول برده است و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح منطقه افزایش داده است. 

در ابتدای این نشست سرهنگ سید رضا علوی فرمانده انتظامی دامغان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نیرو در طی چهارماهه نخست سال جاری ارائه داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار