کد خبر: ۴۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
با پیگیری های مکرر دکتر ساعدی نماینده مردم شریف دشت آزادگان و هویزه با کارگروه های تخصصی و وزارتی شرکت آب و فاضلاب کشور به اطلاع مردم شهید پرور سوسنگرد می رساند که در روزهای آتی گروه کارشناسی متشکل از مهندسان فنی و بهره برداری آب و فاضلاب کشور به همراه سه استان معین قم، قزوین و همدان جهت اصلاح شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد در منطقه استقرار خواهند یافت.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) در نهایت با پیگیری های مکرر و مداوم نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ، به منظور اصلاح شبکه فاضلاب دشت آزادگان توسط سه استان معین قم، قزوین و همدان انجام می شود.

این درحالی است که سیلاب اخیر مشکلات متعددی را برای مردم شهرهای دشت آزادگان و هویزه ایجاد کرد که با ورود به هنگام و پیگیری های مستمری که از سوی قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان انجام، شد به زودی این مشکل در سطح این شهرها برطرف می شود.

همچنین در برنامه ریزی های صورت گرفته توجه خاصی بر اصلاح شبکه آب و فاضلاب شده که پیش بینی می شود بعد از عملیات بازسازی، وضعیت در شرایط مناسب تری قرار بگیرد.

علاوه بر این وضعیت آب و فاضلاب روستاها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت که این ناشی از تلاش های خستگی ناپذیر نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی است.

پیش از این نیز ساعدی در زمینه اصلاح شبکه برق در راستای پایداری شبکه پیگیری هایی صورت گرفت که منجر به عقد تفاهم نامه ای ویژه در این حوزه شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تلاش کرده تا وزارت نیرو خدمات خود به حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه را تسهیل کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار