کد خبر: ۴۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
یکی از مهمترین جنبه های مراسم ارتحال امام خمینی در نقاط مختلف کشور حضور مقامات و نمایندگان مردم در این مراسم است اما این درحالی است که علیرغم اعلام قبلی ، جلیل مختاز یکی از نمایندگان مردم آبادان به دلیل عدم استقبال مردم از وی در این مراسم که در شهر چویبده و حسینیه فاضلی ها برگزار شد، حاضر نشد.

چرا مردم چویبده از نمایندگان مردم آبادان در مجلس استقبال نکردند؟/ موج انتقادات مردم از کعبی، شرفی و مختار/ مردم آگاهانه در انتخابات آینده رای می دهند

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) رفته رفته با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم در حال اعلام مواضع خود در خصوص کاندیداها هستند که نمونه آن را می توان در آبادان مشاهده کرد.

نمونه بارز این انتقادها موجی است که در شهر چویبده بر علیه نمایندگان آبادان ایجاد شد. در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در حسینیه فاضلی ها برگزار شد در حضور امام جمعه آبادان از مواضع و کم کاری های نمایندگان فعلی خود در مجلس شورای اسلامی گلایه هایی را بر زبان آوردند که این موضوع طی سالهای گذشته بی سابقه بوده است.

وضعیت موجود بقدری برای مردم ناراحت کننده است که رسما گلایه های خود را اعلام کردند. در این بین نمایندگانی مانند جلیل مختار که پاسخی برای مردم ندارند اغلب از مواجه با موکلان حوزه های انتخابیه آبادان خودداری می کنند تا مبادا این انتقادات علنی شود در صورتی که این نارضایتی ها در بین مردم روز به روز در حال گسترش است.

از همین رو می توان به این نتیجه رسید که وی قطعا در انتخابات پیش رو از سوی مردم هیچگونه اقبالی نخواهد داشت.

آبادان 3 نماینده مجلس دارد و در مجمع نمایندگان استان از جایگاه ویژه و تعیین کننده ای برخوردار است اما عدم همراهی ها و تناقض منافع باعث چند دستگی در بین این نمایندگان شده است.

حال که آرایش انتخاباتی در استان خوزستان و به ویژه در شهرستان آبادان آغاز شده باید منتظر ماند و دید که مردم با آگاهی که دارند قرار است کدام یک از چهره های مطرح در این خصوص را روانه بهارستان می کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار