کد خبر: ۱۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با آرانیوز: 
اسلامی گفت: امروز پرده از جنایات رژیم صهیونیستی کنار زده شده، جهانیان پی به جنایات و شیطان‌صفتی این رژیم برده‌اند و وجدان‌های خاموش بیدار شده‌اند.

امروز پرده از جنایات رژیم صهیونیستی کنار زده شده است/ صهیونیست‌ها به دنبال ترمیم شکست‌های خود در سرزمین‌های اشغالی هستندبه گزارش آرانیوز «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رابطه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران و شکست‌های پی در پی این رژیم در غزه اظهار داشت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نشانه استیصال این رژیم است.

اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با اینگونه اقدامات، شکست‌های خود را ترمیم کند و با گسترش آشوب و ناامنی در منطقه به حیات کثیف خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: طی سالیان اخیر، رژیم صهیونیستی شکست‌های متعددی را متحمل شده‌ که شکست این رژیم در برابر عملیات طوفان‌الاقصی، سنگین‌ترین شکست صهیونیست‌ها تا به امروز بوده است.

به گزارش آرانیوز رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز پرده از جنایات رژیم صهیونیستی کنار زده شده، جهانیان پی به جنایات و شیطان‌صفتی این رژیم برده‌اند و وجدان‌های خاموش بیدار شده‌اند.

انتهای پیام

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار