کد خبر: ۱۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
محمد کعب عمیر خدمتی بی منت به مردم ولایتمدار شهرستان‌های شوش و کرخه/شهرستان شوش و کرخه درمسیر توسعه وعمران پیشرفت قرار گرفت/ ۷ مصوبه ی کاربردی درحوزه آموزشی و فرهنگی درسفر معاون عمرانی  وزیر آموزش پرورش به شهرستان‌های شوش و کرخه است  

به گزارش آرانیوز نماینده شوش و کرخه: مسئولین سازمان نوسازی باید با نگاه ویژه نسبت به تخصیص امکانات و تجهیزات به مدارس شوش و کرخه اهتمام ورزند.معاون وزیر آموزش و پرورش: تجهیز مدارس شوش و کرخه در دستور کار سازمان نوسازی قرار دارد. بعد از پیگیری و دعوت محمد کعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی ، آقای خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بررسی مشکلات مدارس شوش و کرخه امروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرستان کرخه حضور یافت.

جلسه بررسی مشکلات مدارس شوش و کرخه با حضور معاون وزیر، نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی استان خوزستان، و مدیران آموزش و پرورش شوش و کرخه برگزار شد.

در این جلسه گل‌مغانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کرخه و سرخه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش بصورت کامل به بیان مشکلات مدارس و نبود تجهیزات پرداختند.

محمد کعب عمیر از مغفول ماندن برخی مدارس شوش و کرخه  به امکانات و تجهیزات آموزشی انتقاد کرد و افزود:  هر چند شهرستان های شوش و کرخه با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز به احداث و تجهیز مدارس تازه تاسیس می‌باشد، ولی مسئولین استانی از نظر تخصیص امکانات و تجهیزات آموزشی باید نگاه ویژه به این مسئله داشته و متناسب با شهر‌ها و روستاها نسبت به تخصیص امکانات و تجهیزات اهتمام ورزند. 

خان‌محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز گفت: تجهیز مدارس شوش و کرخه در دستور کار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور قرار دارد.

مهمترین مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد:

۱- تجهیز مدارس شوش و کرخه به وسایل سرمایشی و امکانات آموزشی

۲-تجهیز هنرستان ها شوش و کرخه
 
۳-تامین اعتبار جهت تکمیل مدارسی که کار احداث آنها در شهرستان های شوش و کرخه شروع شده است

۴-تعمیر و مقاوم سازی مدارسی که مشکل دارند.

۵-توسعه فضای آموزشی مورد نیاز در شوش ‌کرخه
 
۶-عملیاتی شدن احداث ۴ مدرسه در شوش و ۴ مدرسه در کرخه با اعتبارات نفت که توسط نماینده جذب شده است

۷-تامین اعتبار جهت تکمیل  و مقاوم سازی پروژه سالن امتحانات مدرسه شاهد شوش که از سالیان گذشته نیمه کاره رها شده بود.

به گزارش آرانیوز لازم بذکر نماینده شوش و کرخه بر اجرای موارد فوق الذکر تاکید ویژه داشتند و از ادامه پیگیری ها از وزارت خانه آموزش و پرورش خبر داد‌

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار