کد خبر: ۱۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
( مقام معظم رهبری: رای مردم امانتی است دست آنها و حق الناس است، یعنی امانت دراین مسئله حق الناس است)
طبق گزارشهای میدانی خبرنگاران آرانیوز از استان خوزستان شهرستان اندیمشک/ اتقاتات ناگوار وتلخ رخ داده در روز ۱۱اسفند در اندیمشک تصاویری ومستندات نزد این رسانه محفوظ است

 

اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان‌اندیمشک با ثبت پیش از ۷هزار شکایات مردمی در سامانه شورای نگهبان  و بانگاهی عالمانه و تصميمی قاطعانه نسبت به بروز تخلفات محرز در برخی حوزه های انتخابیه اندیمشک  هنور چشم انتظار شورای نگهبان  هستند

 

 

 

بررسی دقیق انتخابات اندیمشک/ موارد تخلف قابل شمارش نیست/ لزوم ورود جدی شورای نگهبان به انتخابات/ دلسوزان نظام در برابر این تخلفات سکوت نکنند 

 

 

انتخابات در حوزه انتخابیه اندیمشک هم مثل سایر نقاط کشور با مشارکت پرشور مردم برگزار شد تا برگ زرین دیگری برای نظام مقدس ما باشد ولی این انتخابات یک فرق اساسی با سایر نقاط کشور داشت. 

 

 

بررسی های میدانی، گفتگو با متولیان امر، صحبت با مردم و بررسی فضای مجازی در جریان انتخابات اندیمشک نشان می دهد، نتایج این انتخابات را صندوق های رای به تنهایی تعیین نکرده است بلکه سلسله شرایطی که برخی نامزدهای انتخاباتی ایجاد کرده اند منجر به مخدوش شدن انتخابات در اندیمشک شده است. 

 

انتخاباتی که در آن تخلفات آشکاری از سوی جبهه نامزد پیروز صورت گرفت و منجر شد آن چه از شمارش آرا به بیرون بیاید با آنچه در واقعیت دلخواه اغلب مردم اندیمشک است، مطابقت نداشته باشد و کارها و تخلفاتی صورت گرفت که قطعا با روح قانون مطابقت ندارد و نیاز به تجدید نظر جدی در این انتخابات وجود دارد. 

 

فارغ از اینکه چه کسی در این انتخابات پیروز شده است، روح انتخابات و دموکراسی در جریان انتخابات اندیمشک خراش جدی برداشته است و مردم از این وضع نگران هستند و برای مشارکت های آینده به صورت جدی در تردید قرار گرفته اند و این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست. 

 

خرید و فروش علنی آرا که در سایر نقاط کشور می تواند یک انتخابات را به مرز ابطال بکشاند، تنها بخش کوچکی از تخلفات صورت گرفته در انتخابت اندیمشک بود و برخی نامزدها با هزینه های چند ده میلیارد تومانی اقدام به خرید رای می کردند و باید دید منشاء این پول های کثیف کجاست و چرا کسی با آنها آنگونه که باید و شاید برخورد نکرد؟ 

 

ایجاد ترس و ارعاب، تهدید شدید مردم، هتک حرمت و ضرب و جرح و شکستن سر و دست زنان شیعه و کشف حجاب آنان توسط اراذل و اوباش، سرقت اشیای قیمتی، کتک کاری شدید تعدادی  از خانواده شهدا و ایثارگران، تخریب گسترده اموال مردم، تیراندازی و راه بندان و ایجاد ناامنی گسترده برای خانواده ها و تجمع همه جریانات ضد انقلاب و برانداز در کنار یکی از نامزدها، موجب نگرانی و نارضایتی شدید و گسترده عموم مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک شده است.  

 

مگر در این کشور می توان در برابر بی حجاب کردن ناموس مسلمان سکوت کرد؟ مردم ایران و مسئولان این نظام یکپارچه در برابر جهانی ایستاده است که می خواهند حجاب را از زن ایرانی جدا کنند و حال اینکه این اتفاق در روز روشن در اندیمشک رخ می دهد و کسی اعتراض نمی کند. 

 

موارد تخلف آنقدر بالاست که در این نوشتار نمی گنجد ولی تمام اسناد و مدارک نزد این پایگاه خبری موجود است و می توان آن را در اختیار نهادهای نظارتی به خصوص شورای نگهبان قرار داد تا آنها بتوانند با دست پر در برابر این همه تخلفات انتخابات نهان و آشکار قضاوت عادلانه ای داشت باشند. 

 

در پایان هم به شورای نگهبان اعلام می کنیم حدود 7 هزار نفر از مردم اندیمشک که اغلب آنها از دلسوزان نظام و خانواده های عزیز ایثارگران، شهدای دفاع مقدس و حرم هستند در سامانه شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کرده اند و دیگر نباید در برابر این تخلفات مشتی بی قانوان از خدا بی خبر سکوت کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار