کد خبر: ۱۰۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کنعانی:
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران با هدف توقف فوری جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی تهران با هدف توقف جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطین برگزار می‌شود

ناصر کنعانی روز شنبه (۲ دی ماه) در اظهاراتی در ارتباط با برگزاری "کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین" که امروز برگزار خواهد شد، گفت: این کنفرانس با هدف تقویت حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین در غزه و کرانه غربی، تقویت فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی برای توقف کامل حملات نظامی علیه غزه و رفع کامل محاصره از آن و نیز تحرک بخشیدن به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی برای مردم فلسطین برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشور افزود: در این نشست یک روزه بین‌المللی، مقامات عالی رتبه دولتی، شخصیت‌های برجسته سیاسی، دینی، اندیشه ورز و رسانه‌ای از بیش از ۵۰ کشور جهان مشارکت دارند.

کنعانی برگزاری این نشست را در چارچوب استمرار تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان ارزیابی و خاطرنشان کرد: توقف فوری جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، مطالبه همه حق‌طلبان، عدالت خواهان و وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان است.

 
نظرشما
پربازدیدها