کد خبر: ۹۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
شرکت گاز استان مرکزی درباره تصویر کلاس درس منتشرشده که دانش‌آموزان از پتو استفاده کرده‌اند اعلام کرد که گاز هیچ مدرسه‌‌ای قطع نشده است.
شرکت گاز استان مرکزی: گاز هیچ مدرسه‌ای قطع نشده است

به‌گزارش آرانیوز از اراک، از روز گذشته تصویر یک کلاس درس که گفته‌ می‌شود مربوط به شهر اراک است و در آن چند دانش‌آموز و معلم برای گرم‌ کردن خود از پتو استفاده کرده‌اند، سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

در حالی که در تصویر منتشرشده، استفاده از پتو، در حالی که لباس‌های گرم دانش‌آموزان از دیوار آویزان است، نشان‌دهنده غیرواقعی بودن روایت اعلامی است اما پیگیری‌ها از مسئولان آموزش و پرورش و اداره گاز استان مرکزی بر این موضوع مهر تأیید زد.

خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آموزش و پرورش اراک خواست صحت و سقم این موضوع را اعلام کند که از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش برای مشاهده نظر خود درباره این تصویر، به توییتر ارجاع داده شد.

آقای اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به طنز و ساختگی بودن این تصویر، در پیامی در فضای مجازی نوشت: اگر سردتون شده چرا کاپشناتون رو نپوشیدید؟ زمان ما هم از این نوع شیطنت‌ها مد بود اما دهه هشتادی‌ها اگر می‌خواهید مدرسه را تعطیل کنید باید بیشتر حواستان را جمع کنید.

طراوتی مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه هیچ یک از مدارس استان با قطعی گاز مواجه نیست، اظهار داشت: همه مدارس در سطح استان مرکزی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و گاز هیچ مدرسه‌ای تاکنون قطع نشده است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار