کد خبر: ۹۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اختصاص ۱۵۰میلیارد تومان برای اتمام پروژه تالار سنندج خبرداد.
اختصاص ۱۵۰میلیارد تومان برای اتمام پروژه تالار سنندج

به گزارش آرانیوز از کامیاران، نشست اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کامیاران ناظر بر حلقه‌های میانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کردستان در این شهر برگزار شد.

در این نشست مدیرکل ارشاد کردستان از نزدیک و چهره به چهره با مسائل و مشکلات و توانمندی‌های عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی آشنا و به فعالان این عرصه قول مساعد جهت حل مشکلات موجود و برگزاری جشنواره‌های مصوب شهرستان کامیاران شامل موسیقی خیابانی، جشنواره فیلم پالنگان، جشنواره ادبی پرژه و جایزه شهیده فاطمه اسدی دادند.

«علی اصغر دریایی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برگزاری سلسله نشست‌های ناظر بر حلقه‌های میانی و کارگاه‌های جهاد تبیین و سوادرسانه‌ای در استان خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه‌ها به منظور توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار و در این راستا از ظرفیت همه فعالان رسانه‌ای استفاده می‌شود.

وی اصحاب رسانه را پل ارتباطی و حلقه اتصال میان جامعه و مردم با ایفای نقش هدایتگری و تبیینی توصیف کرد و گفت: در این کارگاه‌ها مشکلات فعالان عرصه فرهنگ و هنر و افرادی که تریبون و یا جایی برای گفتن آن نداشته، مطرح و در آن باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی در شهرستان‌ها،اختصاص بیش از 150میلیارد تومان برای اتمام پروژه نیمه تمام تالار مرکزی سنندج و آغاز عملیات اجرایی سقف این مجموعه و 39 میلیارد تومان برای اتمام تعدادی از پلاتوها از جمله سقز از جمله اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر در حوزه فرهنگ و ارشاد استان بوده است.

 

دریایی تصریح کرد: ارشاد برای پشتیبانی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به منظور برگزاری نشست‌ها و رفع مشکلاتشان آمادگی دارد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار