کد خبر: ۹۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
استاندار اردبیل با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تالار شهر اردبیل تخصیص یافت، گفت: عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته آثار منفی بر توسعه استان اردبیل برجای گذاشته که باید اقدامات لازم برای رفع این عقب‌ماندگی‌ها انجام یابد.
۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تالار شهر اردبیل تخصیص یافت

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با آرانيوز دراردبیل اظهار داشت: 150 میلیارد تومان منابع برای تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل در نظر گرفته شده که در این زمینه به دنبال رفع وقفه‌ها برای تسریع در روند کاری این پروژه هستیم که امیدواریم سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی و هنری باشیم.

وی بیان کرد: پیگیری برای تکمیل هفت مجتمع‌ فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته که امید می‌رود تا هفته دولت سال آینده بخش عمده‌ای از پروژه‌های استان اردبیل تکمیل و بهره‌برداری شود و با توجه به این که با تلاش‌های به عمل آمده سازمان برنامه و بودجه طرح‌ها و پروژه‌های ملی استان در بودجه سال آینده اعتبارات مناسبی دریافت شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر فصل بودجه‌ریزی آغاز شده که درصددیم با پیگیری‌ها برای اخذ مجوز ماده 23 برای دو پروژه مهم استان اردبیل اقدامات اساسی انجام داده و برای احداث راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد و تونل اسالم - خلخال منابع مورد نیاز آن‌ها را تامین کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عاملی بیان کرد: اجرای طرح تحول در استان اردبیل در محور زیرساخت و اقتصاد و اشتغال در نظر گرفته شده تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌های استان اردبیل را برطرف کرده و آثار زیانباری که مسیر توسعه استان را با مشکل مواجه کرده جبران کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیشبرد اهداف توسعه‌ای برای داشتن حرکت و مسیر رو به جلو در استان اردبیل با شتاب و قوت جدی جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور انجام مباحث کارشناسی و جمع‌بندی نظرات علمی و تخصصی در دستور کار قرار گرفته و دستور ویژه برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها ارائه شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: هدفگذاری‌های انجام یافته در حوزه‌های مختلف زیرساختی و برنامه تحولی اقتصادی و اشتغال‌زایی مبنای کار قرار گرفته و با توجه به اینکه پیشنهاداتی به رغم محدودیت منابع ارائه شده بنابراین درصدد هستیم از ظرفیت‌های قانونی بودجه با هدف تامین منابع طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی استان اردبیل استفاده کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار