کد خبر: ۹۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از بهره‌برداری از ۳۵ پروژه بزرگ ‌ورزش استان ‌ ‌در آینده نزدیک‌ خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ‌اختصاص یافت.
بهره‌برداری از ۳۵ پروژه بزرگ ‌ورزش استان لرستان ‌در آینده نزدیک‌

به گزارش آرانيوز از  خرم‌آباد، سید آرش قیاسیان صبح امروز در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی لرستان در دفتر استاندر لرستان با قدردانی از نگاه ویژه استاندار در توجه جدی به ورزش قهرمانی و قهرمانان ملی و توسعه سرانه فضای ورزشی و رفع مشکلات حوزه جوانان، اظهار داشت: در استان لرستان قهرمانان ساعی و بزرگی همچون قاسم نوری‌زاده و زهرا باقری در کوراش، امیر محمد بازگیر در ووشو نوجوانان، نگین نظری در کشتی آلیش و گل سر سبد ورزش استان حامد امیری قهرمان پارالمپیک وجهان که در این یک ماهه گذشته با افتخار آفرینی وکسب مدال های زرین در میادین جهانی و بین المللی بار دیگر برای ورزش ایران و لرستان افتخار آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی و کسب مدال های زرین در میادین جهانی ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش های خستگی‌ناپذیر مربیان سازنده، دلسوز و کاملا فنی همچون استاد امیدسلیمانب، محمد نقدی سپهوند و فرشاد علی پناه است، افزود: این مربیان بدون هیچ چشم داشتی ورزشکاران لرستانی را به بهترین شکل ممکن راهنمایی و حمایت می کنند.

قیاسیان با بیان اینکه رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد در این دوره به صورت ویژه ورزش استان را مورد حمایت خود قرار داده و تعامل شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد در حمایت از ورزشکاران ملی لرستان ستودنی و قابل تقدیر است، بیان کرد: اهدای یک قطعه زمین به قهرمان ملی لرستان حامد امیری نشان از توجه جدی این عزیزان به مقوله ورزش قهرمانی است.

وی با قدردانی از نگاه ویژه و پدرانه نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد در توجه به رفع مشکلات شغلی و حمایت از قهرمانان استان، عنوان کرد: با تخصیص اعتبار به مجموعه 15هزار نفری خرم آباد و تبدیل آن به یک استادیوم بزرگ ملی نوید روزهای درخشانی در ورزش استان در آینده خواهیم داشت.

قیاسیان با بیان اینکه مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد سال 88 کلنگ آن به زمین زده شد، تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های دولت‌های گذشته و پروژه‌های زخمی و ناتمام استان است که با تخصیص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار لرستان امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری رسیده و در این مجموعه بزرگ شاهد میزبانی های بین المللی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه امیدواریم 35 پروژه بزرگ دیگر ورزش استان هم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: شرایط موجود استان پاسخگوی نیازهای ورزش در رشته‌های مختلف نیست.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان ارشد ورزش استان به رفیع ترین جایگاه خود برسد و نگاه به ورزش یک نگاه آمایشی باشد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار