کد خبر: ۹۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.

حضور ۶۶۵ گشت پلیس راه گیلان در طرح زمستانه

به گزارش آرانيوز سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور که در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹۸ نیروی پلیس راه در قالب ۶۶۵ گشت در اجرای این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها در کنار سایر دستگاه‌ها در محورهای کوهستانی و برف گیر استان گیلان مستقر می‌شوند، گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در ۱۵ ایستگاه ثابت و ۱۴۷ ایستگاه سیار و خودرویی در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۷۰۰ خودرو در سطح استان گیلان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۳‬ درصد افزایش تردد شاهد بوده‌ایم، افزود: متأسفانه در طرح سال گذشته ۱۱۷۱ فقره وقوع تصادفات خودرویی در گیلان رخ داده که ۱۲۴۵ نفر مجروح و ۱۲۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه تا این لحظه کاهش یک درصدی تصادفات را در استان داشته‌ایم که متأسفانه ۳ نفر بیشتر از سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: امیدوارم با تلاش دست اندرکاران طرح زمستانه برای سال چهارم شاهد کاهش جانباختگان باشیم.

وی با بیان اینکه، نیروهای پلیس و گروه‌های امدادی و خدماتی در این طرح تلاش می‌کنند تا میزان حوادث و تلفات جاده‌ای گیلان در این طرح کاهش پیدا کند، اضافه کرد: امیدوارم همکاران در کنار سایر دستگاه‌ها خدمات شایسته ای را به مردم استان ارائه دهند تا کمترین اتفاق و حوادث را در حوزه رانندگی ببینیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار