کد خبر: ۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله سوخت قاچاق در یکی از بنادر استان خبر داد و گفت: در عملیات مرزبانان ۵.۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و حمل غیرمجاز از شناور صیادی در اسکله بندرگاه بوشهر کشف شد.
کشف محموله ۵ هزار لیتری سوخت قاچاق در اسکله صیادی بندرگاه بوشهر

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با آرانيوز در بوشهر، با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای مرزبانی استان بوشهر، اظهار داشت: برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر در اولویت برنامه مرزبانی قرار دارد.

وی شناسایی و کشف تخلفات اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با مشارکت ساحل‌نشینان، امنیت مطلوب و پایدار در نوار مرز دریایی خلیج‌ فارس و سواحل استان بوشهر برقرار است که همکاری مردم مرزدار ستودنی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق در یکی از شناورها خبر داد و تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناورها، تلاش مرزبانان بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا و سوخت، با توجه به پیامدهای اقتصادی قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

شرفی ضمن اشاره به شناسایی محموله سوخت قاچاق در یکی از بنادر استان بوشهر افزود: مأموران مرزبانی موفق شدند یک فروند لنج صیادی حامل سوخت مازاد بر سهمیه و بدون هیچ گونه مدارک قانونی بودن سوخت که قصد خروج از اسکله بندرگاه را داشت توقیف و مقدار 5 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کنند.

وی حمل کالا و سوخت بدون مجوز قانونی تخلف دانست و افزود: تمام کالاهای فاقد وارداتی در بنادر و اسکله‌ها باید دارای مجوز قانونی و مستندات گمرکی باشد در غیر این صورت تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار