کد خبر: ۹۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
دو تصادف جداگانه در دو محور استان آذربایجان‌غربی، ۱۰ کشته و زخمی در پی داشت.

۱۰ کشته و زخمی در دو تصادف جداگانه در آذربایجان‌غربی
به گزارش آرانيوز آذربایجان‌غربی
، شهرام میرزایی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: صبح امروز در پی اعلام حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید در سه راهی روستای قره آغاج در حد فاصل ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد نجات مرگنلر به چایپاره، نجاتگران حاضر در پایگاه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این تصادف ۳حادثه دیده داشت که متاسفانه یک نفر خانم ۷۸ ساله فوت نموده و ۲ نفر دیگر از مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و نجاتگران هلال احمر با هماهنگی نیروی انتظامی و با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات ، اقدام به رها سازی فرد فوتی نموده و تحویل مراجع ذیصلاح دادند.

۷ کشته و زخمی در تصادف محور ارومیه - تبریز

همچنین در سانحه دیگری، سرهنگ رضا پناهی مقدم اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ارومیه-تبریز، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو "روا" با یک دستگاه "سمند" برخورد کرده که در اثر این تصادف ۵ نفر فوت و دو نفر دیگر مجروح شدند که مصدومین سریعا توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از سوی راننده پژو اعلام شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ پیشگیری می کند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار