کد خبر: ۹۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از مشکلات صنف رانندگان نامه ای را با امضای استاندار تهیه می‌کنیم و به شخص رئیس جمهور می‌رسانیم تا در سطح کلان کشور برای مشکلات چاره اندیشی شود.
وعده معاون استاندار اصفهان؛ مشکلات صنف رانندگان را به رئیس جمهور منعکس می‌کنیم

به گزارش آرانيوز از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در آیین تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری ستاد اربعین در حوزه راهداری، اظهار داشت: کار بی‌بدیل و شگفت انگیز در اربعین حسینی انجام شد. بضاعت ما اندک است و الا شایسته بود از همه افرادی که در برگزاری اربعین حسینی شرکت داشتند تقدیر و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه حمل ونقل را می‌دانیم اما با وجود چالش‌های متعدد، جا به جایی زائران اربعین به نحوی مدیریت شد که رضایت عمومی همراه داشت و شایسته تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با برشمردن مشکلات رانندگان مسافربری، بیان کرد: باوجود محدودیت‌ها و مشکلات کمترین آسیب را در حمل و نقل زائران اربعین حسینی شاهد بودیم که از الطاف اباعبدالله الحسین(ع) و تلاش شبانه‌روزی تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل است.

 

جان‌نثاری افزود: مردم ما در ناوگان حمل و نقل عمومی امنیت روحی، روانی و اخلاقی دارند. این دستاورد عظیمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از طرفی رانندگان برای ما بسیار ارزشمند هستند و از فعالیت بسیار و درآمدهای ناچیز آنها مطلع هستیم.

وی تصریح کرد: از مشکلات صنف رانندگان نامه‌ای را با امضای استاندار اصفهان تهیه می‌کنیم و به شخص رئیس جمهور می‌رسانیم تا در سطح کلان کشور برای مشکلات چاره‌اندیشی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر آسیب شناسی دقیق و کارشناسی حوزه حمل و نقل عمومی، گفت: ضروری است با حضور پیشکسوتان این حوزه چالش ها رصد و اعلام شود.

 

نظرشما
پربازدیدها