کد خبر: ۹۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
فرماندار پارس‌آباد خبر داد؛
پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان برای پروژه‌های زیرسازی، آسفالت و تعریض راه‌های روستایی پارس آباد اختصاص داده شده است.

اختصاص۱۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های راهداری پارس‌آباد

به گزارش آرانيوز، جابر جهانبین پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های تعریض جاده‌های روستایی شهرستان با بیان اینکه از محل اعتبار سفر استاندار نیز اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته است، اظهار کرد: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان برای پروژه‌های زیرسازی، آسفالت و تعریض راه‌های روستایی پارس آباد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی در اولویت ساماندهی قرار دارد، افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجرای تعهدات به تعریض پروژه‌های فاز دوم و ارتقا راه عربلو - حاج‌عوض و همچنین تعریض و ارتقا راه پارس‌آباد - گوشلو است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: اجرای پروژه‌های روستایی نقش مهمی در کاهش سوخت مصرفی و بهینه سازی مصرف و دسترسی کشاورزان خواهد داشت لذا ایمن و آشکار سازی و خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در این مسیر جزو اولویت‌های این پروژه خواهد بود.

جهانبین خاطر نشان کرد: آسفالت راه روستاهای هزار کندی، رحیم کندی و حاج حسن کندی و آسفالت راه روستای ابراهیم کندی و راه روستای لوله دره و زیر سازی و آسفالت فاز اول راه عربلو به حاج عوض انجام و چندین پروژه نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

وی تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را باعث ایجاد اطمینان خاطر مردم در رسیدن به مطالباتشان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پروژه‌های مهمی که جزو مطالبات مردم است و چندین سال است که نیمه تمام مانده در اولویت کاری قرار گیرد و امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها شاهد رفع بسیاری از معضلات جاده‌ای باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار