کد خبر: ۹۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
مدیر اجرای طرح تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از تشکیل کارگروه‌های ۱۰ گانه تحول و تعالی و برگزاری نشست‌های تبیینی برای اجرای این طرح در سمنان خبر داد و بر ضرورت انجام کار به صورت گروهی تاکید کرد.

معرفی کارگروه های ۱۰ گانه برای اجرای طرح تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان
به گزارش آرانيوز  استان سمنان ،دکتر محمد علی شریعت مدیر طرح تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بی‌شک تحول و تعالی سازمانی مبتنی بر انتخاب‌های صحیح بوده و انتخاب‌های صحیح نیازمند آینده‌نگری و داشتن مسیر مشخص در تحقق رویاها و آرزوها و یا همان چشم انداز سازمانی است.

شریعت نشست‌های هم اندیشی جداگانه با پرسنل و اعضای هیئت علمی واحد سمنان را مقدمه‌ای برای آشنایی اعضا با سند تحول و تعالی دانشگاه عنوان و تصریح کرد: این جلسات در راستای آشنایی با ارکان آینده‌ساز دانشگاه یعنی چشم انداز، ماموریت، ارزش های سازمانی، راهبردهای اصلی و اهداف دانشگاه بوده است.

وی افزود: در راستای استقرار و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس تصمیمات اخذ شده در شورای استان مبنی بر ایجاد ساختار کارگروهی در اجرای طرح تحول و هم افزایی فعالیت‌های تمامی کارکنان ۱۰ کارگروه اجرای سند با وظایف و اهداف مشخص تشکیل شده است.

مدیر طرح تحول و تعالی استان سمنان درباره عناوین کارگروه‌ها گفت: کارگروه های دستیابی به سازمان یادگیرنده، بهره‌وری و پایداری اقتصادی، ارتقاء تربیت اخلاقی معنوی و هویتی، ارتقاء پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، تحول در فرهنگ سازمانی، ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی، فعالیت منسجم و هم افزای شبکه‌ای، پیشرفت علمی مرجعیت ساز و تمدن آفرین، ارتقاء جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی و کارگروه ارتقاء فناوری، نوآوری و کارآفرینی از جمله ۱۰ کار گروهی هستند که معرفی شده اند.

این مقام مسئول درباره اهداف و راه کنش‌های هر کارگروه اظهار کرد: اهداف و راه کنش‌ها در صفحات ۲۷ تا ۳۵ سند تحول و تعالی و همچنین شاخص‌ها، اقدامات و اهداف کمی هر اقدام در کارگروه نیز در صفحات ۳۷ الان ۹۷ سند به صورت مفصل تعریف و تبیین شده است.

شریعت افزود بر این اساس تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان طی دو نشست جداگانه ضمن آشنایی با سند، متناسب با تخصص علاقه مندی و توانمندی های خود می توانند در یک یا چند کارگروه عضو شده و همکاری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی تمامی اعضا دانشگاه، بتوان برای چالش‌ها، مسائل و مشکلات موجود راه حل مناسبی یافت و با طراحی و اجرای برنامه های ویژه و ارتقاء فرهنگ کار گروهی چشم اندازی روشن رقم خورد.

شریعت خاطر نشان کرد: با انتخاب مدیران و مسئولان تحول و تعالی، اقدامات مشابه در سایر واحدهای استان هم پیگیری و اجرا می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار